2013. október 8., kedd

Fab Ur Nails - körömnyomdázáshoz mintalemez

Sziasztok!
Pár napja  érkezett meg egy régóta áhított körömnyomdázáshoz való mintalemezem.

A Fab Ur Nails Fun mintalemezek közül a 12 számút választottam, kimondottan  a körömlakkmárkák logói miatt vásároltam meg.
A  lemezen található 36 körömlakkmárka közül, 24 márkából van körömlakkom, így egyértelmű volt, hogy szükségem van erre a lemezre.
Az ára egy kicsit borsos, a lemez 18 $ volt, szállítással 25,5 $-ba került.

A szállítás ideje majdnem 3 hét volt.
Megrendelés e-mail-ben, Paypal fizetéssel.
A gyűrűsujjamon lévő minta a lemezről van, sajnos a többi nem sikerült, de ezt elsírtam már a blog FB oldalán, a bélyegző szilikonpárna nem marad meg a tartóban, magában meg annyira puha , h torzítja a mintát.




18 megjegyzés:

  1. nagyon klassz ez a minta imádom chanel <3 szép manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia meg kérdezhetem hogy hol rendelted mert szeretnék én is rendelni

      Törlés
  2. Juj a párom imádná ha DC-s körmöm lenne. :D Persze én is, meg hát a többi... :3

    http://life-beauty-me.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, csorog a nyálam!!!! Fogadj örökbe kérlek! :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem szép lett a mani :)

    VálaszTörlés
  5. Mint ahogy írtam, a márkanevek miatt vettem meg, a méretek nagyon jók, nem túl nagyok , nem túl kicsik, megfelelőek.
    Lányok! Nincs örökbefogadás, mert mind körömlakk és körömdíszítőscucc függők vagytok! :DDD
    Máskülönben lehetne róla szó, mivel fiaim vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia meg kérdezhetem hogy honant rendelted mert én is szeretnék rendelni

      Törlés
  6. Masszőrnek tanulok akkor sem ?:( :DD

    VálaszTörlés
  7. Pedig nem eszek sokat és takarítani is szeretek meg főzni :D...... Kis helyen elférek..:D

    VálaszTörlés
  8. A takarítás, főzés nem annyira csábító, idővel mesterien belejöttem, de a masszázs....áááá, az finom :)
    Gyorsan megyek hajat mosni , mielőtt még rábeszélnél :)

    VálaszTörlés
  9. *De ha nincs kin gyakorolni, írj, feláldozom magam ;)

    VálaszTörlés
  10. Szerencsére jól tudok masszírozni és szeretek is .:)
    Megbeszéltük :D

    VálaszTörlés
  11. Ohh, villámgyorsan kell nekem is ilyen :D

    VálaszTörlés
  12. nagyon tetszik ez a lemez, bár az ára tényleg húzós. :(

    VálaszTörlés