2013. április 1., hétfő

Smashbox Megatint rúzs - Nude árnyalat



 Egy nagyon érdekes rúzs a mai bejegyzés főszereplője.
A Smashbox új tartós rúzsa, a Megatint.
A Megatint 6 színben kapható, a legvilágosabb, Nude 
árnyalatot választottam.
Következzenek a képek, infók, majd a tapasztalataim.








Egy nagyon pici, 1,7 g-os kiszerelésű rúzs, ami hihetetlenül pigmentált, egy rétegben teljesen fed, az ajkaimon lévő foltokat is teljesen elfedi. Extra tartós, egyenletesen kopik.
Nagyon érdekesnek találom, hogy amint az ajkakhoz ér, olyan mintha  vizes lenne, vékony állagú, szépen terül el, nem szárít, az ajkak puhák maradnak, íz és illatmentes, nagyon könnyű, szinte nem is érzem az ajkaimon.
Tényleg csak jó tulajdonságai vannak, aki a matt tartós rúzsokat kedveli én ennél jobbal nem találkoztam!
A színe egyáltalán nem nude, inkább rózsaszínes-lazac, szerintem kimondottan nyári szín.

Készítettem pár színmintát más, találomra kiválasztott rúzzsal összehasonlítva.



1. MUFE - Aqua Rouge 15,  2. Rimmel - KM 102,  3. Smashbox - Megatint Nude,  4. MUFE - Rouge Artist N36   5. MAC - Gotta Dash!  6. Dior - Rouge Dior 428.


5 megjegyzés:

  1. tényleg szép, de az az 1,7 grammos kiszerelés szúrja a szemem..nagyon kevésnek tűnik, főleg egy ilyen szép árnyalatból :/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, az meg mindenképpen pozitív, hogy nem szárít :]

    VálaszTörlés
  3. Szép, bár tényleg nem túl nude! :D Felkenve is megnézném :)

    VálaszTörlés