2013. április 10., szerda

MAKE UP FOR EVER Aqua Rouge 15


Sziasztok!


              A MUFE tavaly megjelent  tartós, folyékony rúzsról, az Aqua Rouge-ról készítettem a mai bejegyzést.
Elsőnek jöjjenek a képek, majd a tapasztalataim a termékkel kapcsolatosan.





A 15 darab választható szín közül a 15-ös számú, élénk rózsaszínt választottam. Erős, vibráló szín!
Ezt azért tartom fontosnak megemlíteni, mert itthonról csak webshopokból lehet beszerezni és  blogokon nézve, kis cuki rózsaszínnek láttam, úgyhogy csak pislogtam mikor kézbe vettem.






Napsütésben

     A folyékony rúzs nagyon pigmentált, egy ecsethúzással teljesen fed, eltakarva a napfoltokat. Kellemesen krémes az állaga, közepesen vastag a textúra, viszont van íze! Méghozzá nem is akármilyen, a régi avas rúzsokra emlékeztet, igaz enyhe az íz de számomra kellemetlen, ellenben hamar elillan ez az íz és a tartósságát figyelembe véve, azt kell mondanom, megéri a kis kellemetlenség.
A tubus másik végén található lakkszerű (olyan fényes mint a Seche Vite  fedőlakk) fényes szájfénytől féltem, arra gondoltam feloldja a rúzs színét, de meglepő mód épp ellenkezőleg, ez még jobban fixálja és nagyon hidratál.
A szájfény 2-3 órát bír ki, evés-ivás nélkül, a rúzs viszont 5-6 órán át intenzíven megtartotta a színét, lassan egyenletesen fakult ki a színe.
Ami negatívumként megemlíthető, az ára, kb. 6.900 Ft.-ba kerül és csak 2x2,5 ml tartalmaz.

Összegezve, szeretem az Aqua Rouge-t, extra tartós, hidratál, ennél több nem is kell. Szívesen vásárolnék még más színben is, de csak színpróba után, üzletből.


A rúzs színe természetes fényben erősebb!


A rúzsok közül melyiket kedveled jobban, a hagyományos vagy a nemrég megjelent folyékony rúzsokat ?


9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van :) és a szempillád is hatalmas :)

    VálaszTörlés
  2. Tyű...elgondolkodtató.
    Egyszer próbáltam folyékony rúzst. nem jött be :/ inkább maradok a ceruza+rúzs kombónál. Nem mászik,nem szárít, evést-ivást bírja. Úgyhogy nem kisérletezem. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép a színe! Még nem próbáltam folyékonyat, de kipróbálnám, mert jónak tűnnek :)

    VálaszTörlés
  4. De szép színe van, és tök jól is áll szerintem :]

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép szín :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép szín, bár ez az avas rúzsíz nem annyira szimpi :D

    VálaszTörlés
  7. Jól áll neked ez a szín! Én a hagyományos rúzsokat kedvelem, a szájfény-jellegű dolgokba beleragad a hajam :D

    VálaszTörlés