2011. október 20., csütörtök

Segítség ! Ki ez a nő ?

Sziasztok!

     A legszörnyűbb dolog történt velem ami egy nővel megtörténhet.
Észre vettem, hogy rohamosan öregszem :(((
Első nagy csalódás 5 évesen ért amikor megtudtam, hogy nem létezik a Mikulás és tessék mire ezt kiheverhetném itt a második, ezután már csak az jöhet, hogy újra hinni fogok a Mikulás létezésében .
Eddig is láttam az apró, lassú  jeleket de a mostani fotózás alkalmával hirtelen zúdult rám a felismerés, bizony  ketyeg az óra.
Csak egy pár fotót szerettem volna készíteni, az új szájfényemet bemutatni, hogy áll egy más szín a sok rózsaszín után és a mostani kedvenc táskám. De balul sült el. Oké tudom nem vagyok 18 éves se 28 éves de olyan fiatalosnak éreztem magam eddig. Sokat gondolkodtam tegyem fel vagy sem a képeket de ilyen vagyok,  ez van, el kell fogadni.
A táskám legalább 2 éves és egyik cuccom sem ifjabb tőle :(
Szóval vénlányos poszt.

Már mozgásban voltam ...
Lehet ezentúl ilyen képeket készítek
Minden bejegyzés végén kérdezni szoktam amit azért is szeretek mert így mások véleményét, tanácsát is láthatjuk. De most kivételt teszek.
Most plasztikai sebészek címét kérném :DDD

MA MEGYEK MAC SMINKTANÁCSADÁSRA:),  LEHET CSODÁT TESZ VELEM A SMINKES:)))
Ha holnap nincs kép akkor az azt jelenti, már ő sem tudott kezdeni velem semmit.

Ui.: Ezt a bejegyzést reggel szerettem volna közzétenni de a technika ördöge nem engedte, nem volt internetem, most értem ha sminktanácsadásról és az az érzésem kezdem  MACszeretni:) a  MAC sminkcuccokat, de holnap minden kiderül ;)

18 megjegyzés:

  1. Nyuszika, egy nővel azért történhetnek rosszabb dolgok is, mint hogy öregszik...Pl, hogy nem él addig, hogy megöregedjen. És még sorolhatnám.
    Jól nézel ki, ne parázz!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem teljesen rendben vagy, ne aggódj ezen! Az ember mindig annyi, amennyinek érzi magát, ez régi igazság. :)

    VálaszTörlés
  3. Szija

    Ne butáskodj már , néztél körül már az utcán ? Hogy milyen a többi veled egykorú nő ? Na ha nem akkor tedd meg , és hidd el , látszik igenis , hogy fiatalos vagy és kisugárzásod is fiatalos , szóval sipirc a buksidból a ronda gondolatokkal :D

    VálaszTörlés
  4. :DDDD

    Anika: nem írtam elé, hogy a szépségápolással kapcsolatosan a legrosszabb dolog :DDDD

    Persze, hogy vannak sokkal rosszabb dolgok sajnos az életbe, de én rohadt öregnek éreztem magam a képek láttán, és én belül sokkal fiatalabbnak érzem magam és nem ez a külső nem illik a belsőmhöz :DDDD

    De már feldolgoztam a traumát, ez könnyebben ment mint a Mikulásos eset :)

    És lányok köszi a lélekerősítőt :)))

    VálaszTörlés
  5. Lehet a blogolás van rossz hatással ránk, mert valamelyik nap én is valami hasonlót ereztem. Előtte sose foglalkoztam ilyenekkel. Aztán tovább hessegettem a gondolatot. Nálam a plasztika szoba se jöhet. Inkább leszek aranyos, cuki öreg néni, mint egy 20 evvel fiatalabbnak kinéző mutáns. Sajnos, a plasztika nagyon gyerekcipőben jár meg.
    Egyébként egyetértek Anikaval. Tok vagányul nézel ki egyébként:-)

    VálaszTörlés
  6. Egy nagyon rossz fénykén eltudja venni az ember kedvét még az élettől is (én is ezt szoktam érezni amikor egész alakos kép készül rólam, de mivel én már találkoztam veled személyesen is, hidd el nekem nincs miért aggódnod. Szerezz be egy állványt és egyből másabb képek készülnek majd rólad (tapasztalat :D)

    VálaszTörlés
  7. Tudod, miért szeretem a blogod? Mert nem a 26. tinilány vagy, aki megmutatja, hogy keni fel (rosszul) az xy. szemhéjpúdert. Szerintem színfolt a bloggervilágban, hogy valaki a Te korodban (-és ez most pozitív abszolút!) blogot ír. Szóval a korod csak előny. ;-)

    VálaszTörlés
  8. Azt elfelejtettem írni, hogy a képeknél a fénnyel vannak gondok csak, rossz irányból vetődik az arcodra és mélyíti a kevés ráncodat is.

    VálaszTörlés
  9. Igen egy állvány tényleg kellene, főleg, hogy fogytam 1100 grammot :D, és most már nyaktól lefele is merek képet készíteni.

    A fény , a fény az nehéz este számomra főleg a színeknél.

    Nem 18-nak akarok, szeretnék kinézni csak 3-5 évvel fiatalabbnak mint amennyi vagyok.
    Legutolsó kedves bókom, tavasszal kaptam mikor is az új ügyvédnőm megjegyezte a személyimben látva a születési dátumot, hogy 29-30 évesnek gondolt(ez -8), napokig jó kedvem volt.(remélem nincs gond a látásával )

    Szóval azt nem bírom, mikor valaki 45 évesen 15-nek akar látszani és ezért mindent megtesz, úgy öltözködésben mint sminkben is és ezzel inkább nevetségessé válik.

    VálaszTörlés
  10. Én szeretnék ennyi idősen, ilyen jól kinézni és ilyen igényesnek lenni a szépségápolás terén (is). Szerintem ne is gondolj a plasztikai sebészre, mert nincs rá szükséged :)

    VálaszTörlés
  11. Ajj nemár! Miket beszélsz te? Nagyon jól áll ez a szájszín. én örülök, hogy megmutattad:)

    VálaszTörlés
  12. Egyetértek Alice-el, én is azért figyeltem fel a blogodra, mert nem egy sokadik sminkelős tinilány vagy. Bár én a másodikként említett korosztályba (28) tartozom, néha én is úgy érzem, mit keresek itt, viszont tudom, az a legfontosabb, ki hogyan látja magát, és hogy a tapasztalatok sokkal fontosabbak, mint a külső. Amivel egyébként semmi baj Nálad. :)

    VálaszTörlés
  13. A plasztikai sebész csak poén volt, nem is merném vállalni, én vagyok az 1000-ból az az egy akinél valami különleges történik mindig :)

    VálaszTörlés
  14. ne aggódj Erzsi, te csinos nő vagy! :)
    és a majdnem egészalakos képen a bőrkabi úgy feldobja az öltözéked! :)

    VálaszTörlés
  15. Szeretnék majd én így kinézni ennyi idősen! Ne gondolkozz ilyeneken sok 25 éves nem néz ki ilyen jól, neked van stílusod, csinos vagy, kifinomult egy igazi nő!

    VálaszTörlés
  16. Egyetértek Ninával, pont ez szerettem volna mondani, hogy szeretnék majd így kinézni. :) Nincs mi miatt aggódnod, csak amikor elmész valahova, nézz körül az utcán és figyeld meg a korodbeli nőket.A legtöbb a közeledbe sem ér.
    Az új szájfény színe pedig nagyon jól áll neked, örülök, hogy kicsit nyitottál a rózsaszínen kívül más színek felé is. :)

    VálaszTörlés
  17. ne mondj ilyet. :D nagyon csinos vagy. egyébként én már most (17 évesen) ráncosodom :D komolyan. a plasztikai sebészeket meg inkább hagyd nekem 6 éves koromban volt az első műtétem azóta fél füllel élek. egyébként nem csak ez egy elrettentő példa. :) (de tényleg műtöttek. :))

    VálaszTörlés
  18. jajnecsináld, tök jól nézel ki, nyugodtan dicskedj a koroddal (nem is kor az, a hatvan a kor, te meg 40 sem vagy), élvezd ahogy potyognak az állak. :-)

    VálaszTörlés