2011. augusztus 10., szerda

Körömlakk gyűjteményem


    Nagyon tetszik a bloggerinák körömlakk gyűjteménye, a napokban sok oldalon láttam, szeretem nézegetni a "leltár" fotóikat, millió szín, eszméletlen választék.
Az én gyűjteményem szerényebb.
Nagy rajongója lettem az OPI márkának, különleges színek, tartós, nem szárítja a körmöt, magas fénye van szóval csak áradozni tudok róla és ami még fontos, itthon is kapható és megfizethető  valamint óriás  a kiszerelése 15 ml !



Ezen kívül van még pár darab, a legújabb a türkizkék



Igen, ilyen szerény a kollekcióm, de már kinéztem az  az OPI téli kínálatából 4 színt :)

Lányok, darabszámokat várok kinek hány körömlakkja van ? :)

7 megjegyzés:

  1. Szép gyűjtemény :)Különösen a türkiz tetszik.
    A kedvedért megszámoltam, a leltáros fotón 78 körömlakkom szerepel, de párat elcsórt a csajom játszani, olyan 85 darabra tippelek...

    VálaszTörlés
  2. Anika: 85 koromlakk?? Az lassan kereskedelmi mennyisegnak szamit!

    Egyebkent Poppy voltam, csak nem tudok kommentet irni a google-fiokomon keresztul. Azt irja nem vagyok jogosult ide irni... Furcsa

    VálaszTörlés
  3. wow....85...ez aztán szép kis gyűjtemény...én 30at számoltam...remélem nem hagytam ki egyet sem :)

    VálaszTörlés
  4. nekem 2 van egy fekete és egy átlátszó :D

    VálaszTörlés
  5. Kíváncsiságból tényleg megszámoltam :) 39 :)

    VálaszTörlés
  6. szépek ezek az OPI-k :)
    nekem jelenleg 20 lakkom van ^^

    VálaszTörlés
  7. 35 db színes, és 7 db alap/fedő/erősítő lakk, így összesen 42 db körömlakkom van.

    VálaszTörlés