2016. október 16., vasárnap

Femme Fatale, Different Dimension és még pár újonc

Sziasztok!

       Az elmúlt hetek vásárlásaival jelentkezem.Vettem, rendeltem pár igazán szép darabot, amit érdemes megmutatnom.Illetve pár új parfüm is landolt a gyűjteményembe.


Parfümök:

- Carolina Herrerea - Good Girl, finom, könnyű illat, ajándékba kaptam, még ismerkedem vele de tetszik. Illat összetételét itt olvashatjátok el.
- Estée Lauder - Tuscany per Donna, egy nagyon régi parfüm új csomagolásba. visszafogott, elegáns illatfelhő. a bőrömön gyümölcsös-púderes, szeretem. Bővebben az illatról itt.
- Kenzo - Jungle L' Elephant, imádom, brutális, fűszeres illat amit kimosni sem lehet a ruhából annyira tartós. Bővebben itt olvashattok róla.

Nailland:
- Il Était un Vernis - Ladykiller
- Zoya - Alicia
- Picture Polish - Winter

Hypnotic Polish:
- ILNP - The Harpist
- F.U.N Laquer - Daydream
- Femme Fatale - Castle in the Sky (exkluzív HP)
- Femme Fatale - Breathof Zephyros
- Femme Fatale - Heavenly Raiment

Different Dimension:
- Oh Shell No! Meseszép gyönyörűség!
- ...Dream Within A Dream, a legszebb glitteres körömlakkom jelenleg!
- And Al I Loved, I Loved Alon, jelenleg túl narancs, még nem használtam.
- Retrograde, érdekes szín, ezt sem használtam még.

Valamikor, majd egyszer talán, ha lesz időm a blogra, jönnek a lakkok egyenként bemutatva. :)

2 megjegyzés:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    VálaszTörlés
  2. Szép nagy körömlakk csomag, nagyon várom a színeket körmön bemutatva !

    VálaszTörlés