2015. március 19., csütörtök

piCture pOlish - Pharaoh

Sziasztok!


       A piCture pOlish legújabb, 4 színből álló kollekciójából ma a Pharaoh árnyalatot hoztam.
Egy éve vettem az első PP körömlakkom, akik követnek, olvassák a blogom, láthatják, hogy azóta is rajongok a márka színeiért és azóta várom, hogy megjelenjenek egy aranyszínnel.
A Pharoh nem egy erős arany árnyalat de ez az első (ha jól tudom) aranyszíne a márkának. Az első lépést megtették. Kivételesen nem a szín nyűgözött le, a márka miatt vettem meg, nem akartam kihagyni az első kis aranyost.


vakuval készült fotó
Egy rétegben fedőlakként is használható:
 Három  réteg felvitele szükséges a teljes fedéshez. Nem kell megijedni, nagyon gyorsan szárad, a körmeimen picit sötétebb volt mint a fenti képen látható a swach sticksen. 
Elsőnek arra gondoltam, hogy hasonlítanak a Majesty színnel, de nem.




Első használatkor nyomdáztam rá, már hetek óta várta az új Pet'la Plate lemez, hogy kipróbáljam.
Nem bántam meg, hogy megvettem, egy nagyon finom, világos arany, ami nyáron, picit barnább ujjakon, napsütésben  remekül fog mutatni. Elíz hasonlatával élve: "Ilyen lehet a sivatag a piramisok mellett a reggeli nap fényében....".

Beszerezhető a Naillandnél.

8 megjegyzés:

  1. Nem az én színem, de rajtad nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Atyaég, mennyi arany szín, látszik, hogy szereted :) Én is kb. egy éve vettem először PP lakkot, fogynak is rendesen, de annyira nem lett kedvenc márkám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon bejönnek, főleg a minőség és a textúra, bár igaz mostanában a színei valahogy nekem nem jönnek be, de a régebbi színek közül mind megvan ami tetszett.
      Jelenleg az igazi nagy kedvenceim a Glam Polish körömlakkok.

      Törlés
  3. Nem rossz, de szerencsére nem vagyok arany rajongó... Viszont a Nemesis, vagy Scandal biztosan kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néztem az 5 új színt, nem tudom megérteni, h miért állnak rá egy színre és abból nyomatnak 4-5 darabot, nekem egy sem jön be mert most nem vagyok odáig a sötétlila színekért. Na jó, ha kényszerítenének akkor a Scandal színe jön be. :D
      Akkor most én maradok ki a következő PP új körből. :

      Törlés
  4. <3 Gyönyörű még mindig! :)

    VálaszTörlés