2014. december 26., péntek

ILNP - Electric Carnival

Sziasztok!
        Ma egy újabb ultra-chrome pelyhes körömlakkot hoztam az ILNP márka újdonságai közül.
Nagyon nehéz volt rendelés előtt, november közepén kiválasztani a színeket, ugyanis még nem nagyon lehetett színmintákat találni. A második kiválasztott lakk az Electric Carnival volt.
Ez is egy nagyon szép szín, itt a lila szín a domináns, de erősen függ a fényforrástól is , hogy milyen színekben pompázik. A minősége kiváló, 3 rétegben teljes a fedése. Nekem fedőlakknak használva jobban tetszik a végeredmény, különlegesebb mint több rétegben használva, illetve a körömnyomdával ütős még a végeredmény ha több rétegben használjuk.
Az alábbi képen a  Brilliance színt használtam az elmúlt napokban, sajnos a képek nem sikerültek, de élőben, természetes fényben jól nézett ki.
Nagyon várom, hogy január elején megérkezzenek az ILNP körömlakkok a Naillandhez és újabb színeket vásároljak, ami képek alapján tuti esélyes az a Cold Fusion és ami még a ,,tetthelyen"elcsábít.... :)

Van már kiszemelt színed ebből a kollekcióból amit szeretnél megkaparintani? :)

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nekem nem ez a szín tetszik a legjobban, de különlegesek az bizti :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, h Te is beszerzel 1-2 színt ebből a kollekcióból, mivel tudom szereted a szépet és azt hiszem körömlakkfüggő is vagy :D

      Törlés
  3. A holo nálam is nagy, nagyobb szerfelem, így megértem :)

    VálaszTörlés
  4. Huh, nem is tudok mit írni, annyira csodás. :D

    VálaszTörlés
  5. A Cold Fusiont én is tutira beszerzem majd! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a pinkes csillogás - gondolkodom rajta, de lehet mégis csak a lila felé fogok hajlani :P

    VálaszTörlés