2014. december 16., kedd

Eredményhirdetés - Karácsonyi nyereményjáték

Sziasztok Csajok!


         Lezárult a karácsonyi nyereményjáték, gyorsan, egy gombnyomással sorsoltam, hogy a nyertes idejében megkaphassa a nyereményét.
Nagyon köszönöm a rengeteg jelentkezőnek a figyelmét, a játékkedvét, de sajnos csak egy nyertes lehet. Gondolkodtam a játék meghirdetése előtt, hogy két nyertes legyen, de mivel karácsonyi játék, arra gondoltam legyen egy kicsit gazdagabb, örömtelibb a nyeremény.

A nyertes:
Gratulálok!
Várom a jelentkezésed az oldalsávban található email címre.

Mint azt már írtam, egy újabb nyereményjátékot indítok 24.-én, szenteste (már megírtam a bejegyzést ;) ) szóval akik szeretik a körömlakkokat, figyeljék a blogot a nagy eszem-iszom, pihenések közepette. :)



11 megjegyzés: