2014. július 23., szerda

COLORS BY LLAROWE - BLONDE AMBITION

Sziasztok Lányok!
     Ma egy olyan körömlakkot szeretnék bemutatni amitől leesett az állam. Felkenés után csak jajgatni tudtam mennyire szép minden kéztartásnál ez a körömlakk és olyan gondolatok cikáztak a fejembe, hogy " de jó döntés volt ezt a darabot megvenni". Igen, ezzel teljesen elégedett vagyok :D
A CbL Blonde Ambition egy enyhén szürkés nude árnyalat.Visszafogott, elegáns, szép fényes árnyékban, de...a legkisebb napfényre (villanyfénynél is) szó szerint megvadul, káprázatos hologramos fényszórásba kezd, a legvagányabb, legmenőbb hologramos körömlakkom!
árnyékban
napsütésben
 Szerényen megjegyzem, még ha nem is tűnik szerénységnek, nagy szakértője vagyok a glitteres, arany színű és hologramos körömlakkoknak a töménytelen mennyiség után amit az évek alatt kipróbáltam és ez a szín benne van a top3-ba.
Na, a sok önajnározás után nézzünk pár képet, amint összehasonlítottam a készletemben található hasonló színű körömlakkokkal:
Rengeteg képet készítettem.
Nagyon szeretem mind az öt színt, de megpróbáltam tetszési sorrend szerint megszámozni a lakkokat.
Bevetésen: a  körömlakkot 2 rétegben használtam, gyorsan, szép fényesre szárad. Elsőnek árnyékos helyen  készítettem pár képet, legjobban a cigis dobozom színéhez hasonlított:

Napsütésben:
 Vakuval készült kép:
Nem akartam nyomdázni erre a színre, de a 3. használatnál már nem bírtam ki. Az elképzelésem, miszerint nem kell erre a színre semmi, helytálló volt, simán jobban tetszett.
Termékek amiket a nyomdázáshoz használtam:
Itt újra megjegyezném, hogy az Infinity Nails mintalemezei azért tartoznak a kedvenceim közé mert a minták gravírozásai nem csak szépek, hanem praktikusak is, ugyanis bármilyen keskeny vagy kicsi körmökre jut a mintából, noha a minták mérete nagy.

 Mindenesetre a Blonde Ambition körömlakk nagyon tetszik.
Beszerezhető INNEN, nem a legolcsóbb (piCture pOlish ár) árkategória, de megérte.



12 megjegyzés:

  1. Még mindig a Majesty a kedvenc.

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörűű ez a lakk! Szerintem nyomdával se rossz azért :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, nyomdázva is tetszik. A Jade is elég holos. Hű, mennyi hasonló lakkod van :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nyomdázva is szép!

    VálaszTörlés
  5. Szép nagyon ez a lakk, én teljesen odáig vagyok a CBL holoiért!

    VálaszTörlés
  6. Erzsi, tudod hogy az arany a gyengém, ha tovább nézem ezeket a szépségeket, át fog ázni az előkém!!! :) ;)

    VálaszTörlés
  7. What a stunning holo and I like the stamping!

    It is near the Jade, but not quite the same! :-)

    VálaszTörlés
  8. Fú, hát ez tényleg csodaszép! És a neve is értem kiált :D :D

    VálaszTörlés
  9. All the nail polishes look so pretty and the manicure is amazing :)

    VálaszTörlés
  10. Tényleg nagyon szép holo lakk! :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem nyomdázva is nagyon tetszik. Gyönyörű szín, holo-orgazmusos! :D

    VálaszTörlés