2014. március 28., péntek

Models Own HyperGel kollekció - Coral Glaze

Sziasztok!
Imádom! Viszont.....ne szaladjunk még ennyire előre.
Pár kép, szín összehasonlítás:

Lehetetlen élethűen befotózni ezt a színt, míg a pár nappal előbb bemutatott Blue Glint színe életű a képeken, a Coral Glaze lakknál ez nem jött össze.
A vakuval készült képeken is sápadtabbnak tűnik mint amilyen . Gyönyörű színe van, élénk de még nem az a vibráló neon szín ami nem hordható mindennap.
A gond az vele, hogy ebből 2 réteg szükséges, nem tudtam egy rétegben foltmentesen felkenni, de két rétegben ezek a lakkok soha nem száradnak meg tökéletesen. A felületi száradása gyors, 4-5 perc alatt teljesen száraznak éreztem a 2 réteget.
A bal kezem körmein használtam fedőlakkot, itt 2 nap után is gyönyörű fényes, hibátlan. A jobb kezem körmein csak simán a körömlakkot kentem fel ugyanúgy 2 rétegben, este lakkoztam, lefekvésig több mint 1 óra telet el, reggel nem akartam elhinni, hogy ennyire összekarcolódott, messziről is szemmel látható volt.
Szóval, száradást gyorsító fedőlakk  használatát mindenképp ajánlom. A Seche Vite -et érdemes megvenni. Fedőlakkal használata mellett nem lesz velük gond és tartósak.
Díszítésnek glitteres fedőlakkot használtam, valamint a Glisten and Glow HK Girl fedőlakkot.

Vakuval készült fotó:
Természetes és napfénynél készült fotók:



Jelentős hibája (a száradás) ellenére ajánlom. Ajánlom mert kivételesen szép színekben kaphatóak, gyönyörű fényük van, fedőlakk használatával tartós és karcmentes marad.

Vásároltál illetve van kívánságlistás szín ebből a kollekcióból?

18 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszett a coral a swatchokon, élőben viszont túl narancsosnak találtam, úgyhogy végül nem vettem. Élőben leginkább a nude és a halványlila tetszett. Viszont a Moyou nyomdák - OMG!!!! Imádom!!! Amennyit eddig bénáztam a nyomdázással, el se hiszem, hogy ilyen egyszerű és gyöngyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. @Erina: lehet még túl korán van ehhez a színhez, viccelek :D
    Örülök, h sikerül a nyomdázás, emlékszem még mekkora sikerélmény volt mikor nekem is sikerült :)

    @Mazsola: nekem mind a 10 szín tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Ez valóban gyönyörű, jól láttam délelőtt! :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szín, nekem Essie (honnét is) van ilyenből és az is lassan szárad, de kárpótol a színélmény ugye.

    VálaszTörlés
  5. Milyen szép szín!Én is szívesen kipróbálnám a HyperGel lakkokat,kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép szín, de a rossz száradási tulajdonság miatt nem veszem meg.

    VálaszTörlés
  7. Kár a száradásért mert amúgy nagyon szép szín.

    VálaszTörlés
  8. Kár a száradási problémák miatt, mert nagyon szép szín!

    VálaszTörlés
  9. Száradás tényleg nem egy jó pont főleg egy minőségű lakknál, de a színével teljesen levettek a lábamról, mert gyönyörű! Csak annyit tudok írni kell :) :) Kell :)

    VálaszTörlés
  10. Tudjátok nekem a száradás a gyengém a körömlakkoknál, de a HyperGel lakkoktól még ez sem tántorít el a színek miatt :D
    Azt elfelejtettem írni, de a Nailland standnál majdnem mindegyik színből kentem fel a körmeimre ugyanis van minden színből teszter :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik ez a lakk és a kezeiden is csodásan mutat. :) Én is szeretem a korallt arannyal párosítani. :P

    VálaszTörlés
  12. Hát ez érdekes, nekem nem volt száradási problémám ezzel a lakkal. Egyik este festettem ki a körmeimet vele, és nagyon szép fényesre száradt, nem tűnt fel, hogy hosszú ideig tartott volna. Két nap múlva mostam le, és még akkor is nagyon szép fényes volt.

    VálaszTörlés
  13. Tényleg mesés színe van, imádnám :)

    VálaszTörlés