2013. november 4., hétfő

HH - Hétfői Haul #24

Sziasztok!


      Nehéz elkezdeni a mai bejegyzést, mert már szinte csak haulos bejegyzésekre van időm, de aki kötetlen munkaidőben dolgozik és "minden összejön helyzet" van, az tudja, hogy a munkaidő nem 8 órából áll :(
A másik ok, hogy utazgatások alkalmával  hatalmas Sephora üzletek kerültek az utamba, így teljesen más vásárolni mint webshopból, látom mit veszek.
Nos, csapjunk a lovak közé, kevés az időm :)
 A héten nem csak sminkcuccokat és körömlakkokat vettem, hanem beugrottam a Zara Home lakberendezési üzletébe is, nagyon szeretem az lakásillatosító illat diffúzorait, ami egyre több illatban kapható, de még mindig a vanília a nyerő nálam. Minden illatcsaládból van, gyertya, spray, füstölő pálca, illatpárnák, kézmosó, testápoló, szappan és autóillatosító, bőséges a választék az isteni illatokból. Az illat diffúzor mellé illatpárnákat és autóillatosítót választottam, egy asztalterítő, tányéralátétek és egy tányér olt ami ragaszkodott hozzám, több minden tetszett még, de ennyi fért bele.

Sephora, a csábítás netovábbja,ki ide belép elveszett....kivéve ha olyan helyen lakik ahol van Sephora üzlet.




Az UD mini körömlakk szett akciós áron volt, egyértelmű, hogy nem hagyhattam ott, a  Nails Inc. farmerhatású körömlakkja meg mesés darab, tényleg olyan mintha egy darab szövet borítaná a körmöket, Revlon körömlakkom még nem volt, ehhez most ajándékba járt egy körömlakkszárító. A MUFE szájkontúrceruza nagyon jó választás volt, a színe és minősége szempontjából is.
Délután még beszaladtam egy DM-be dezodorokat venni, nagyon sajnálom, hogy itthon nem kaphatóak, az ára 800-950 Ft között változik attól függően, hogy hipermarketben vagy drogériában vesszük-e,  rengeteg változata van, a zöld színű vízálló és 72 óra védelmet ígér, nos aki 72 óráig nem fürdik annak minek dezodor?!
A NOPI körömlakkok féláron voltak, nagy fegyelem és a csalódás amit pár NOPI lakk után tapasztaltam segített a visszafogott vásárlásben.
Ezzel még nem volt vége a napnak, közelgő névnapom alkalmából választhattam egy parfümöt, szponzorom a férjem volt.
 A 2012-ben megjelent Bucheron Jaipur Braeclet-et választottam, iszonyatosan finom illata van.

A parfüm illatösszetételét itt, a Fragantica oldalán találjátok, ahol a hozzá hasonló illatok is fel vannak tüntetve, nagyon rég regisztráltam erre az oldalra, itt olvashatunk a legújabb parfümökről elsőnek, gondolom sokan ismeritek.

A végére pedig egy kép a ma használt körömlakkról, nincs időm bejegyzésre, de festeni ugyanúgy 2-3 naponta festem a körmeim, csak mostanában egyszerűbben :)


Melyik termékről olvasnátok elsőnek ?

15 megjegyzés:

  1. Az Urban Decay lakkok fogtak meg a legjobban, de a Revlon is nagyon csábító...:D

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem az UD csomaggal kezdek, a barna és a kék csábító :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép dolgokat vettél! Nekem is az UD lakkok tetszenek a legjobban! Meg a Revlonra is kíváncsi lennék! :D

    VálaszTörlés
  4. Én a farmerhatású körömlakkra lennék kíváncsi. Nagyon tetszik, biztosan szépen mutathat a körmökön...

    VálaszTörlés
  5. A Zara Home-ot imadom,szuper babakelengyeik vannak.A kedvenc baba-furdolepedonk is Zara Home-bol volt,nagyon szerettuk.A nopi lakkra azert kivancsi vagyok,mert elegge elvetted a kedvemet toluk,mar egyaltalan nem faj rajuk a fogam :-D

    VálaszTörlés
  6. Ohh a körömlakkok, csoda szépek *-*

    VálaszTörlés
  7. Szia! Kérlek ha lesz időd, készíts nekünk a farmer hatású lakkról egy beszámolót. Régóta szemezek vele és a te véleményedre sokat adok!

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Nagyon szép lakkokat vettél. Ez a Revlon lakk melyik? Mármint mi a fantázianeve?

    VálaszTörlés
  9. Ezért is imádom a hétfőket, mert imádok belefutni a HH posztjaidba:)))))) Bármelyik fenti körömlakkal ha összevesznél, tudod hol találsz :D
    UD lakkokról kérném szépen az elsők között a bejegyzéseket!!!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Szia! :) gyönyörű dolgokat vettél, leesett az állam attól a szettől *-* Imádom! Az újság miatt merem megkérdezni: Romániában jártál/laksz? :D

    VálaszTörlés
  11. Ennyi körömlakkfüggő csaj....mindenkit imádok :)

    @Cserkó Muffin és Glitterfinger Lexa: szép színek, valamelyik nap kipróbálom a narancsos pirosat, majd jön a teljes szettről színmintás poszt :)

    @Yndre és Zita: ma a Nails Inc. lakkot használtam, nekem nagyon bejön, később lesz poszt is róla :)

    @suzie: a Zara Home-ban vannak szép dolgok de elég drágák, a NOPI lakkok nem lettek a kedvenceim de ez csak egy pelyhes fedőlakk, igaz vettem egy hasonlót a Nailland-nél, az China Glaze és nagy a gyanúm, h az szebb.....

    @Fairyland:a Revlon körömlakk a 935 Rich névre van keresztelve :)

    @Audrey: Nagyváradi születésű vagyok, de 25 éve Pesten élek, a héten Bukarestben jártam, szóval is-is :)

    VálaszTörlés
  12. UD beszámolót várom szeretettel!

    VálaszTörlés