2013. szeptember 14., szombat

PUEEN Nail Stamping Plates set - 24E Love Elements


Sziasztok!


          Elérkezett az idő, hogy bemutassam a Pueen  márka körömnyomdázáshoz  való mintalemezeket.
Elsőnek  az 24E Love Elements, 24 mintalemezből álló szettet vásároltam meg, azóta már úton van a másik szett is, az 25 F szett, így már gondolhatjátok az első sorokból, hogy elégedett vagyok.
            Körülbelül 2 hónapja sikerül a körömnyomdázás, hála Aninak, aki a kezdeti kudarcok ellenére nem engedte, hogy feladjam, végül eljutottunk együtt odáig, hogy nekem is sikerült. Ezután kezdtem  el keresni körömnyomdázáshoz mintalemezeket.
A minőség után a minták a legfontosabbak, ez természetesen ízlés kérdése,  valamint az ár.
 A saját  készletemet tekintve én a Pueen szetteket ajánlom a kezdőknek, mivel árban és minőségben is kiválóak, a minták nagyon szépek, mélyek és elég szélesek.
Az alábbi képen ezt szerettem volna szemléltetni:
 Kedvenc mintáim a szettből:

Nagy méretű fotó
A többi minta:
Pár körömnyomdázás ami Pueen mintalemezekkel készült:
A lemezek, a teljes szett szállítással együtt 6900 Ft.-ba került. így 1 darab mintalemez 285 Ft.-ba   került (1,2$), összesen 144 darab minta van, mintánként 47, 5 Ft-ra jön ki egy minta ára, vonalakra már nem bontom le az árat :D
Elég hamar megérkeztek, 12 nap volt a szállítás.

A lemezek megvásárolhatóak a márka webshopjába ITT, ára 18,99$+10.9$ a szállítás.

Szoktál körömnyomdázni ?

14 megjegyzés:

  1. még nem próbáltam ki, de már gondolkodtam rajta. :) nagyon szépek lettek a nyomdázások, elég meggyőző :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ennyit csesztettelek miatta, csodaszép manikat gyártasz :)

    VálaszTörlés
  3. a Pueen nyomdapaletták mindig is vonzottak, jó, hogy te is ilyen jókat mondasz róluk. :)
    nagyon ügyes vagy. ;)

    VálaszTörlés
  4. Most már tutira megveszem, csak épp most költekeztem ki egy nagyszerű blogsale-en... :) hiába na, az az igazság, hogy mindennek ellen tudok állni csak a kísértésnek nem :D

    VálaszTörlés
  5. @M.: az összes lemezt még nem használtam,nem próbáltam de a Bundle Monster szettekben amit vettem (2012.es és Holiday) már belefutottam 3 használhatatlan lemezbe, nem elég mélyek a minták, használhatatlanok azok a lemezek.

    @Szilvia A.: remélem már megkaptad, ha nem hétfőn biztos :)
    Igen, hasonlóan gyenge vagyok én is, van még pár dolog amiért várom a postást, pl. Fab Ur mintalemez, Handy lemezek....pedig k**va drágák :D

    VálaszTörlés
  6. Szertnék, de nekem sosem sikerül :-( Volt már poszt róla, ahol leírod, hogy hogy kell? Nézegettem, de nem találom...

    VálaszTörlés
  7. @Jaina: még nem volt, de hamarosan lesz, mindenből jó minőségű termék kell, nem kerülnek sokba, de ha nem jó a mintalemez, körömlakk, bélyegző, nem sikerül a nyomdázás.

    Címkefelhőben a "körömnyomdázás" címszónál található bejegyzésekben, van ahol feltüntettem miket használtam:)

    VálaszTörlés
  8. Jó kis cucc :)ezt még én is beszerzem...aztán leállok a lemez vásárlással :)

    VálaszTörlés
  9. Hú, köszi, hogy írtad ezt a BM esetet.. :) akkor körülnézek majd a Pueenél tüzetesebben. :)

    VálaszTörlés
  10. @M.: nem tudom, hogy más is kapott-e ilyen lemezeket, de kiábrándító, az egyik hibás lemez miatt vettem meg a szettet, most majd külön meg kell vennem azt a lemezt :(

    @Ibolya Janko: akik mintalemezeket keresnek körömnyomdázáshoz ez egy nagyon jó kis szett ;)

    VálaszTörlés
  11. Klau utálja Erzsit sokadik fejezet... Bocs, de naaaaaaaa, úgy fáj a szívem értük :D

    VálaszTörlés