2013. szeptember 3., kedd

A england Sleeping Palace


Sziasztok!

Ma egy igazán szép, őszi színt hoztam.
Az a england Sleeping Palace körömlakk nagyon érdekes szín, erős napsütésben, egy szürkés-lila, erősen hologramos szín, viszont beltéri fénybe egy lilás-szürke félmatt szín.
Teljesen más színe van körömre festve, mint ahogy az a körömmargarétán látszik.


Egy eléggé híg  állagú körömlakk, 2 réteg szükséges a szép fedéshez, gyorsan szárad, a finise félmatt.
Tartóssága nagyon jó, 3 napig hordtam.
Árnyékban nem készítettem képet, elfelejtettem.
Biztosan lesz még erről a lakkról bejegyzés a blogon, akkor majd pótlom.


Az A england körömlakkok nagyon sok EU-s webshopból beszerezhetőek 8 - 9,9 €-ért, a márka webshopjában  megtalálhatóak ezek a webshopok.

A england lakkok amiről már írtam itt  a blogon:
a england - Rose Bower
a england - Dragon
a england - She Walks in Beauty


14 megjegyzés:

  1. Ez most annyira nem bejövős nekem, viszont a zöldike meg a she walks még mindig tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. nekem ez tetszik a legjobban, egyszerűen elegáns a színe, és szerintem nincs olyan köröm amin nem mutatna jól

    VálaszTörlés
  3. Most már biztosan fogok venni a england lakkot, nagyon tetszenek. Ez a szín is olyan....egyszerű, de mégis szép :)

    VálaszTörlés
  4. Húú az jó ha 3 napig tartott!Nekem is kell egy ilyen lakk és ez a szín, mindenhez illik és olyan őszi hangulatot idéz.

    VálaszTörlés

  5. @Elíz: nekem még mindig a she walks a kedvencem az 5 lakk közül, igaz a Briarwood színt még nem használtam, pedig az új kollekcióból az tetszett a legjobban:)

    Lányok, az a englad eddig használt körömlakkjaival teljesen elégedett vagyok, árban sem vészes, egyárban van az OPI lakkokkal.

    VálaszTörlés
  6. Annyira szépek ezek a körömlakkok! Eddig azt hittem,hogy sokkal drágábbak, valamiért az volt a fejemben...ha elérhetőbbek lennének, és itthon is lehetnek kapni az üzletekben, biztos,hogy vásárolnék! Sajnos a rendelésben nem vagyok valami gyakorlott, de egyre többet nézem őket. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a színe, és azzal a kővel pedig remekül mutat!

    VálaszTörlés
  8. szia!
    Megtennéd, hogy mégis belinkeled az általad megbízhatónak ítélt webshopokat, mert én annyira nem találtam dragont sehol, hogy kénytelen voltam Amerikából rendelni....

    VálaszTörlés

  9. @Zsozsó: lesz külön bejegyzés erről, de addig is ezt ajánlom:
    http://www.ledouxnuage.com/20_a-england

    VálaszTörlés