2013. május 24., péntek

Péntek



Sziasztok!


Elérkeztünk a sorsoláshoz, ma estére ígértem.

Elsőnek pár feszültség levezető kép, amint időm engedi az udvaron/kertben vagyok,  rendesen megdolgozom a  rózsákért, kb. 160-170 tő lehet, imádok nyáron reggelente a teraszon kávézni és gyönyörködni a virágokban, valamint  a lakás is tele van folyamatosan vágott rózsákkal.
 










Miután minden játékra jelentkezőt kikészítettem  a rózsákkal, még nincs vége.

A nyertes :

A számoláshoz a segítségeteket kérem, itt a jelentkezők névsora, a 37. a nyertes.
Aki kiszámolta, legyen szíves ide írni a megjegyzéshez, nagyon későn érek vissza a géphez, remélem Ti nem számoljátok el :)

Az előző két bejegyzés megjegyzéseinél, az utolsó kommentbe írtam egy-egy kommentet azok számára akik írtak.


17 megjegyzés:

  1. Ezek a rózsák fantasztikusak. 160-170 tő, ez rengeteg! Az egyik álmom egy rózsakert...
    Hogyha esetleg időd engedi, felteszel olyan képet is, ahol együtt is láthatóak a kertben? - szívesen látnék belőlük többet :)

    VálaszTörlés
  2. Angel a szerencsés,gratula neki!:-)Neked pedig a csodás kertedhez!:-)

    VálaszTörlés
  3. tényleg meseszépek ezek a rózsák, a nyertesnek meg gratula!:))

    VálaszTörlés
  4. Én is úgy számoltam, hogy Angel! :) gratulálok! :)
    én is szeretném majd megnézni a gynyörű rózsás kerteted. :)

    VálaszTörlés
  5. Nálam is Angel jött ki, a virágok meg tényleg gyönyörűek :]

    VálaszTörlés
  6. De gyönyörűek ezek a rózsák. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek a rózsák, akkor innen van az új fejléc kép is? (legalábbis nekem új volt mostanában...)

    VálaszTörlés
  8. De szépségesek a rózsáid! Én is megnéznék a kertről egy teljes képet! :) Gratu a nyertesnek! (Én is átszámoltam és Angel az!)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok!
    Szépek a virágok!
    És köszi a másik játékot is :)

    VálaszTörlés
  10. gyönyörű rózsák! Gratula a nyertesnek!

    VálaszTörlés


  11. Lányok köszönöm a segítséget, igen ANGEL a nyertes.
    3 számoltam, mindig másra esett, így most már biztos:)

    Örülök, h a rózsákat is szeretitek, a rózsák az udvart övezik a kerítés mellett U betű formában, de megpróbálom azért majd a későbbiekben lefotózni :)

    VálaszTörlés
  12. várom a képet a rózsákról,kíváncsi vagyok az elrendezésre :))

    VálaszTörlés
  13. De gyönyörűek ezek a rózsák :) mostanában én is szeretek gyönyörködni otthon (vidéken) :) a virágoskertben, az a fura, valahogy mostanában sokkal jobban értékelem ezeket a dolgokat, mint régebben....régen is szerettem a virágokat, de most egyre jobban, biztos a korral jár :)

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörűségesek a rózsáid! :-)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Ne haragudj,hogy nem jelentkeztem eddig.
    De nem is figyeltem a nyereményjátékot,mert az az igazság,hogy soha nem nyertem és el is felejtettem figyelni.:)
    Jaj nagyon örülök és remélem még nem késő,hogy most írok,de most értem haza a melóból és szóltak nekem,hogy én nyertem.:)
    Írjak e-mailt?Vagy itt az én e-mail címem és meg tudjuk beszélni.:)
    blondangel77@gmail.com
    Mégegyszer nagyon szépen köszönöm!:D

    VálaszTörlés