2013. május 29., szerda

Napi köröm - Orly Opi Orly

Sziasztok !



Ma megint egy rosszul összeválogatott lakkozást hoztam, ígérem ez az utolsó, most már csak jobbak vannak a mappámba:)

Külön mindegyik nagyon szép, de ha rosszul válogatunk ez lesz a vége:

A barackszínt akartam alapmnak, de kellet rá valami kis glitter, hogy ne tűnjön unalmasnak.
Elsőnek az arany glitteres Orly fedőlakkot használtam, nem tetszett de már nem akartam lemosni, ezért felkentem a többi körmeimre az Opi rózsaszínű glitteres fedőlakkját, nagyon karneváli hangulata lett .


Ez a variáció jobban tetszett:

Mostanában volt olyan két, több színű lakkozásod aminek a véreredménye nem tetszett ?


5 megjegyzés:

  1. gyönyörű lakkok :)

    VálaszTörlés
  2. A második tényleg szebb, de az első sem rossz :)

    VálaszTörlés
  3. az első nagyon csecse és a glitteres Orly lakk halálos!!

    VálaszTörlés
  4. szép szín önmagában is. a rózsaszínű csillámossal nekem jobb, nem annyira karneváli, inkább olyan nyári napos. :)

    VálaszTörlés
  5. A második valóban szebb lett :)

    VálaszTörlés