2013. április 27., szombat

Sleek Aqua Collection - Lagoon paletta

Sziasztok!

      Eljött az ideje, hogy beszámoljak az első Sleek termékről amit majdnem egy hónapja vásároltam.
Nagyon sok lánynál láttam már ebből a márkából különböző palettát, más termékeit nem igazán kísértem figyelemmel, ezért is esett a választáson egy szemhéjfesték palettára.
A Lagoon i-Divine a legújabb Aqua kollekcióból való, a véleményem hmm..., azért nézzük meg a képeket, a végén mindent leírok.



Napsütésben
Az alkarom alsó felére Too Faced Shadow Insurance szemhéjfesték alapozót használtam, a felső részen a csupasz bőrre került.
árnyékban

vakuval készült kép
A színmintákat készítve eszembe jutott, hogy minden színhez legalább két körömlakkom van, így  ezt gyorsan lefotóztam, szeretem a színben harmonizáló szetteket, mindenből.




 A termékkel kapcsolatos tapaszteletaim még engem is zavarba hoznak, mert egy 2590 Ft.-os palettáról beszélünk (3110 Ft volt szállítással) ami 12 színt tartalmaz, azaz 260 Ft./szín.
Tudtam, hogy sokan szeretik, csak jókat olvastam ezekről a palettákról, ennek ellenére nem voltak nagy elvárásaim, ezért kurvára meglepődtem, hogy mennyire jó a minősége!
Szóval, egyes Chanel szemhéjpúdereket simán lenyom (ez a Chanel leggyengébb sminkterméke szerintem, a színek és minőség tekintetében is), a minősége megegyező az általam próbált MAC szemhéjpúderek textúrájával, minőségével, sőt tartóssága a fentebb említett márkáktól jobb.
Oké, van egy MAC szemhéjpúderem amiért ölni is képes volnék, ez régi darab, de ebben a hónapban nagyon sokat használtam, gyönyörű szín, fogalmam sincs mi a neve (még jó, hogy blogot írok) de benne lesz az áprilisi kedvencek bejegyzésben.
Egyedül az Urban Decay szemhéjpúderinek textúrája jobb, itt a Naked 2 és az újabb kiadásokra gondolok.

Véleményem szerint, vegyétek, vigyétek, kenjétek, nagyon kedvező áron, nagyon jó minőséget kapunk, biztos vagyok benne, hogy lesz nálam is folytatása.

A palettát innen rendeltem.

Kedvenc Sleek szemhéjpúder palettád neve?


16 megjegyzés:

  1. A Storm, kár, hogy összetörtem benne néhány színt :'(

    VálaszTörlés
  2. Palettám nincsen ettől a márkától, viszont a mostani pirosítómat innen rendeltem (Flamingo). Hihetetlen jó minőségű! Igaz, olyan élénk, hogy éppen, hogy csak hozzá kell érnie az ecsetnek, de nagyon tartós, és a bőrömnek sem árt. Fantasztikus márka! :)

    VálaszTörlés
  3. A Storm,Original,Oh so special és a Au Naturel a kedvenc :)
    A pirosítók is nagyon jó minoőségűek, azt is próbáld ki(Rose gold,Coral,Pomegranate,stb)

    VálaszTörlés
  4. úristen de gyönyörű...sajnos késztetést érzek a megvételére...:D nekem a storm és a sparkle 2 van meg, utóbbi csak egy hónapja kb, és még hozzá se mertem nyúlni, olyan szép...:D a stormot pedig már egy éve nyúzom és imádom! egy nude h&m palettán kívül nincs is más szemhéjpúderem, mert ez ár-érték arányban verhetetlen

    VálaszTörlés
  5. és igen, a flamingo pirosító is hibátlan, csak óvatosan kell vele bánni :D

    VálaszTörlés
  6. Oh So Special, Monaco, Au Naturel a kedvencem. A Sunset palettát biztos megveszem, de most ebbe is beájultam, nagggyyyon szép. Kell. Pirosítóból csak a Suede van meg, nagyon jó az is.

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretem a Sleek palettákat. Nekem a Sunset és az Original a kedvencem. De pl. a matt palettákban csalódtam...

    Ez a Lagoon is nagyon szép, bár szerintem a piros/korall egy kicsit kakukktojás benne.

    Őszintén szólva én a régebbi kiadású palettákat jobban kedveltem, amiknek rácsos volt a felületük. Szerintem azok szebbek voltak és jobban pigmentáltak. Mióta ezt megváltoztatták már nem vagyok olyan nagy rajongó.

    VálaszTörlés
  8. Nekem még mindig nincs Sleek palettám, pedig már kb 2 éve fenem rá a fogam. Nem rossz ez az új, de én a régebbiek közül fogok választani, ha végre veszek. :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem a Bad Girl és az Oh So Special van meg, egyszerűen imádom őket, ez a paletta is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  10. Évszaktól függően változik a kedvencem, most előkerült a Monaco és a Paraguaya, télen a Storm-ot és a Sparkle 2-t nyúztam. Ha lenne rendes tavasz, akkor az Oh so special-t kenném. :)
    Szépek ezek a színek, lehet hogy erre is elcsábulok. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon úgy indult ez a bejegyzés, hogy nem vagy tőle elájulva, pedig Sleekről még rosszat nem olvastam. :D

    VálaszTörlés
  12. Nekem egy Oh So Special palettám van a Sleek-től. Odavagyok érte meg vissza az első pillanattól, ahogy megpillantottam valamelyik blogon, és onnantól is, ahogy megkaptam a csomagot. Egy Storm-ot még tervezek beszerezni belőle mindenképpen. Csodálatos és bombabiztos. Ha lerobbanthatatlan sminkre van szükségem, mindig ezt veszem elő. Ebben az Aqua palettában gyönyörűek a kék színek. Kár, hogy nekem nem állnak jól :)

    VálaszTörlés
  13. Én is imádom a sleek palettáit, nekem a bad girl a kedvencem, bár mostanában elég ritkán vettem elő...

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörűséges! És a lakkos képek is szuperek! :) Nincsen Sleek termékem, de ezt igazán el tudnám viselni a kis fiókomban! :D

    VálaszTörlés
  15. ugye mennyire jó? Ezért van egy halom palettám tőlük, amiket még nagyon szeretek az a GLO highlighter/bronzosító paletta, pirosítók, pout polishok meg így nyáron a glisten me is előkerült.. egyszerűen nem bírok leállni a sleek cuccok vásárlásával mert olyan jó áron és olyan jó cuccokat lehet beszerezni..

    VálaszTörlés

  16. Szerintem egy pirosítót biztosan fogok venni, igaz sok van, nagyon sok van pirosítóból is a gyűjteményembe de kíváncsi vagyok a minőségére :)

    A szemhéjfesték ár/érték arányban tuti, hogy felülmúlhatatlan :)

    VálaszTörlés