2015. augusztus 27., csütörtök

Enchanted Polish: June, July, August 2015

Sziasztok!

Az Enchanted Polish körömlakkokat állandóan szidom az áruk miatt, duzzogok rajtuk,  ennek ellenére, rövid időn belül már 7 darabom van ebből a márkából.Miért vásárolok EP lakkokat? Az ok egyszerű.
Nagyon jó a minőségük.
Az alábbi három színt (már írtam egy előző bejegyzésbe) látatlanba vettem. A márka minden évszakban így értékesíti a hónapokról elnevezett körömlakkjait.
Első kézbevételnél, megmondom őszintén csak a rózsaszín June tetszett. Felkenve viszont az August is csodálatos, kis kék glittereket tartalmaz a kékes-lila szín.A July extra világoskékjét (első pillantásra szürkés-fehérnek láttam) még nem használtam, egyenlőre marad az érdekes, bármi lehet, kedvenc vagy kegyvesztett kategória.
Rengeteg képet készítettem, szerettem volna átadni a szépségüket.

Elsőnek egy kis összehasonlítás készítettem, hasonló színeket kerestem a meglévő gyűjteményembe:

Glam Polish Pow! és Take on Me
Crows Toes- Asgard
Enchanted Polish - June:




Enchanted Polish - July 2015:




Enchanted Polish - Augst 2015:



Szóval, bármit is mondok, írok első pillantásra, az Enchanted Polish körömlakkok tényleg elbűvölőek, minőségi darabok. A méretük 25-30%-al több, mint a hasonló indie típusú társaiknak,16.5ml az üveg tartalma (Picture Polish 13 ml, F.U.N Lacquer 12 ml).
Az e havi Enchanted Polish  vásárlást kihagytam, vannak hasonló színeim, helyette 5 gyönyörű (vagyis, remélem gyönyörűek lesznek) Glam Polish körömlakkot rendeltem, de a következő, hónapokról elnevezett Enchanted Polish körömlakkokat már nem hagyom ki.  ;)

7 megjegyzés: