2015. május 23., szombat

Colors by LLarowe - Pirates of Penzance, The Mighty Red Baron és Love, Actually

Sziasztok Lányok!
  Három gyönyörű CbL körömlakkot hoztam.Imádom a piros, bordó körömlakkokat, bár keveset használok ilyen színeket, de megnyugtató a tudat, hogy a dobozkámba lapulnak és bármikor felkenhetem. :)
Nagyon örültem mikor február elején  megtudtam, hogy itthon, a Naillandnél kaphatóak lesznek a Colors by Llarowe körömlakkok. Összehasonlíthatatlanul jobb üzletben (standnál)vásárolni, leemelni, nézegetni, színmintát látni egy-egy körömlakkról mint webshopból rendelni.
Elsőnek három körömlakkot vásároltam: a Pirates of Penzance, The Mighty Red Baron és a Love Actually színeket.


Pirates of Penzance

Love, Actually
A körömlakkok minősége nagyon jó! Gyorsan száradnak, száradás után szép fényesek maradnak.
Tartósságuk jó, ami negatívum az az, hogy befogják, elszínezik a körmöket, így alaplakk nélkül nem ajánlom használni a sötét színeket, de ez  szinte minden sötétebb színre jellemző.
Szokásosan befotóztam pár hasonló színt.
 Ha választanom kellene a CbL - Pirates of Penzance és OPI - In My Santa Suite színek közül, a Cbl lenne.
A CbL - The Mighty Red Baron és a Picture Polish - Bridget körömlakkok közül a CbL -TMRB színt választanám.
A 3. páros a Picture Polish - Voodoo és a CbL -Love, Actually, itt a Voodoo lenne a nyertes ha egyet választhatnék.
 Mindhárom lakkot használtam már, képeket csak a Pirates of Penzance használata után készítettem csak.


Jelenleg 7 darabból áll a CbL körömlakk gyűjteményem, de sok szín van még ami tetszik....




8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki! A piros és bordó holo lakkok különösen látványosak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felkenve is nagyon szeretem csak félek ezeket a színeket hordani, pedig úgy érzem jól állnak. :D

      Törlés
  2. Nagyon szépek, én teljesen rá vagyok kattanva a piros holo CBL lakkokra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép és különleges pirosai vannak, így nem csodálkozom, h rá kattantál, azt hiszem én is. :)

      Törlés
  3. Gyönyörű lakkok! Csini lett a nyomdázás! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár nagy kár, hogy a fedőlakk feloldotta az alapszínt mert sokkal jobban nézett ki fehéren a csipkeminta . :)

      Törlés
  4. Gyönyörű mind! A piros lakkok szeretnek oldódni, de így is szép a mani.

    VálaszTörlés
  5. Huuhhhh a piros lakkok az igaziak számomra, erre mindig rájövök! A TMRB van meg, de nagyon kell még minimum Pirates of Penzance is! :)
    Szerintem csodásan mutat rajtad az a szín!

    VálaszTörlés