2015. március 8., vasárnap

Colors by Llarowe - Bring Us The Girl

Sziasztok!








A CbL - Bring Us The Girl egy nagyon szép rózsaszín szín, ami a fényhatására nagyon változatos színekben jelenik meg.Napsütésben erősen holografikus és korallos színárnyalat jelenik meg a rózsaszínen, míg  gyengébb fénynél  egy világos pink felé hajló fémes rózsaszín. Tetszik a színe.
Van egy dobozom amiben az extra  kedvenc körömlakkokat tartom, ha nem tudom eldönteni milyen színt  használjak , kinyitom ezt a dobozt és látatlanul kiveszek egy lakkot, soha nem szoktam visszatenni, mert bztosan olyan szín kerül a kezembe ami tetszik. A Bring s The Girlt ebben a dobozban tárolom.
A minősége kiváló, a  gyűjteményemben lévő többi Colors by Llarowe körömlakkal megegyező. A lakkból 1 réteg  elég, száradási ideje, tartóssága jó.
A Bring Us The Girl szín kizárólag  a Harlow and Co. webshopnak készült, így csak itt kapható.

Hány rózsaszín körömlakkod van?



12 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színe van. :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, mennyi hasonló szín :) Sok rózsaszín lakkom van, de szerintem azért, mert ritkán fogyasztom őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rózsaszín és nude színeket azért szeretem mert csak ezek jöhetnek szóba mikor nem tudom milyen színt használjak, kis szerények, szendék, ártatlanok. A férjemnek például a rózsaszín és piros színű körömlakkok tetszenek a körmeimen, pár kéktől, lilától rosszul van de kezd megedződni. :D

      Törlés
  3. Gyönyörű szín! A Champagne Blush mellé most nem érzem szükségét újabb rózsaszínnek, ezt valószínű nem fogom megvenni, de attól még szívesen gyönyörködöm benne nálad. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HA nem vagy fanatikus rózsaszín rajongó akkor a CB elég, nekem ez egy picit jobban tetszik, mivel gyengébb fényben is szép színe van, míg a CB erős napsütésben remekel, de én fanatikus rózsaszín rajongó vagyok. :D

      Törlés
  4. Nagyon szép lakk! A kedvenc doboz ötlete megtetszett, lehet én is készítek hasonlót! :-) Nincs kedves írni nekünk arról, hogy mik lapulnak még abban a dobozban? Nagyon kíváncsi lettem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több mint féléve akarok erről már egy bejegyzést, de annyi újdonság van, h soha nem jutok el addig, h a doboz tartalmát befotózzam. A bejegyzés címét illetően az volt az ötletem: 'A 20 kedvenc körömlakkom" majd jött : "A 30 kedvenc körömlakkom". Végül, a '40 kedvenc körömlakkom" cím mellett döntöttem, h miért majd a bejegyzésnél kiderül, Hamarosan lekapom a lakkokat. :)

      Törlés
  5. Közelről olyan, mintha kicsi üvegdarabkák lennének benne és pici prizmaként vernék vissza a fényt :) Csodaszép, és nagyon különleges lakk :)

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy neked is tetszik, szerintem is különleges. :)

    VálaszTörlés
  7. Sajnos nem tudtam kellőképpen erre a lakkra koncentrálni, mert ott van mellette a PP Pirouette lakkja :( :D

    VálaszTörlés