2014. október 28., kedd

piCture pOlish: Moscow és LakoDom

Sziasztok!
      Tegnap este fellépve az Instagramra meglepetésként ért a piCture pOlish új kollekciója, ami 7 új színt tartalmaz. Ma a Nailland Facebook-os  kiírása, hogy mától itthon is elérhetőek lesznek meg egyszerűen sokkolt (természetesen jó értelemben, kellemesen) és alig vártam, hogy bezárhassak és tűzzek az Árkádba. Ez a kollekció bloggerek közreműködésével jött létre.



nagy méretű fotó
     A 7 szín közül nekem legjobban a lila Moscow és a szürkés vagy piszkos fehér Lakodom tetszik. Nagyon tetszik a Cyan de azt legközelebb fogom megvenni, még a Fool's Gold színt sem tudtam kiélvezni, így ezt most otthagytam.
A képek vakuval készültek, a Moscow élőben sokkal-sokkal szebb! :)







 Nagyon elégedett vagyok a mai cuccokkal, isteni a színük, pillanatok alatt száradnak és ultra fényes a finisük,  hétvégén jönnek a természetes fénynél készült képek.
Remélem lesz még karácsonyi kollekció a PP kínálatában, amiben lesz valami dögös aranyszín, de ha egyedül nem megy, én szívesen közreműködnék a legaranyosabb-holosabb körömlakk megalkotásához. :)

A lakkokat megvenni (gyorsan, legolcsóbban) itt, a Nailland Hungay webshopjában, standjain (Árkád, Westend, Mamut)

Van kedvenced az új kollekcióból?

Pár kép amit ma reggel készítettem:


ILNP - Black Orhid


23 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! A moscow mindenképpen kell! A lakodom meg a white w között nem tudok dönteni, utóbbi régóta kívánságlistás, de mintha a lakodom csillogósabb lenne.

    VálaszTörlés
  2. @Rita: nekem a ww színe jobban tetszik, de a Lakodom minősége jobb, hamarább szárad és nagyon szép fényes. :)
    A Moscow egy nagyon eltalált szín, a megcsillanó apró csillámokkal, az enyhe holo fényével (villanyfényél) zseniális, biztosan rengeteget fognak ebből a színből eladni.

    VálaszTörlés
  3. Amíg nézegettem a moscow el is fogyott a webshopból :) ahogy így nézegetem a képeid a lakodomban sztem jobban látszanak a pelyhek.

    VálaszTörlés
  4. Szép a Lakodom,most, h egy ujjamra felkentem talán jobban is tetszik, h nem hófehér, kíváncsi vagyok napfényben milyen lesz, bár ma a Moscow-ot kenem fel.

    VálaszTörlés
  5. Rita, a Moscow nem jelly, hanem bijou holo, azért nem látod a pelyheket. :)
    A színe nekem a Monroe-ra hajaz. Tényleg gyönyörű, de mivel a Monroe megvan, most lebeszéltem magam a megvételéről.

    VálaszTörlés
  6. @Erina a white weddingben és a lakodomban kerestem a pehelykülömbséget :) a moscowt tudom, de sajna le is csúsztam róla, majd legközelebb. Köszi @Erzsi sztem a lakodom lesz a nyerő :)

    VálaszTörlés
  7. @Erina: a bijou holo kifejezést nem ismertem, de az biztos, h a Moscow gyönyörű, nekem ez jobban tetszik mint a Monroe, sőt a Payton is jobban bejön, szemezgettem már velük többször is de végül csak nem vettem meg, de ez nem jelenti azt, h nem lesznek egyszer az enyémek :)
    @Rita : rábeszéltél, most már nekem is jobban teszik a Lakodom :D

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Mert a föld szintről elköltöztek sajnos. És ketté szedte a megjegyzésem, bocsi.

      Törlés
  9. @Mesi: ezt nem tudtam, olvastam, h ott is vannak de en csak az Árkádba járok, az van a legközelebb.
    Majd megérdeklődöm. :)

    VálaszTörlés
  10. Engem nem igazán fogott meg ez a kollekció, de így felkenve a Moscow azért elég jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  11. Erzsi: nem mutatnád majd meg a Moscow-t a Black Orchid mellett is? :)

    VálaszTörlés
  12. a moscow nagyon szépséges. :)

    VálaszTörlés
  13. Képek alapján egyik sem tetszett különösebben a Ciánon kívül, erre megláttam a Moszkvát felkenve sok helyen...azt hiszem kell :D

    VálaszTörlés
  14. Hát ennek a kollekciónak nem igazán tudtam ellenállni, moscow, never nude és honeymoon lettek a kedvencek, a paris gondolkodós volt, de aztán helyette a régóta listás grace került a virtuális kosaramba. Most izgatottam várom a futárt! :)

    VálaszTörlés
  15. Szerintem nem lett valami fantáziadús ez a kollekció, egyedül a Moscow tetszik nagyon, illetve a LakoDom, de arról még szeretnék több képet is látni, hogy szuper fények nélkül hogyan mutat a valóságban, úgyhogy nagyon várom már a teszted! :)

    VálaszTörlés
  16. A Moscow tetszik, de a Black orchid jobban egy fokkal. A többi nekem most nem....

    VálaszTörlés
  17. Látom a Moscow a legnépszerűbb, jogosan, dögös a kis világos padlizsán. :)
    A többi szín is nagyon szép, de a Lakodom-on kívül mostanában biztosan nem használnám, így a kívánságlistás sorrend nálam: Paris, Cyan és Honey Moon. :)

    VálaszTörlés
  18. Jajj, a szívem, milyen gyönyörűek! :)
    A Moscow tényleg valami mesés! A Lakodom pedig szuper ötlet, nekem nagyon tetszik, hogy nem hófehér

    VálaszTörlés
  19. Hű, de szépek így együtt! A Moscow csodás, a Honeymoon is tetszik. Már megint vásárolhatnékom lett...:)))

    VálaszTörlés
  20. Hi girls! Thank you for review on Moscow and Lakodom colors.
    If you have a doubt, you could check swatches at nail-ru.com - russian polish lovers community (as described on the bottle), Moscow's swatches are there, Lakodom's swatches will be in a couple days.

    VálaszTörlés
  21. Szia Erzsi,
    megköszönöm, ha tényleg megérdeklődöd, hová tűnt a mammutból a nailland. :) Megtennéd, hogy megírod a választ az em pont flame kukac gmail pont com-ra? Köszi

    VálaszTörlés