2014. július 8., kedd

Nagy nyári körömlakk haul

Sziasztok!
       Körömlakkok szempontjából ma szuper napom volt!
Egy NailLand-es dorbézolás után hazaérkezve egy kis boríték várt rám a kanadai Harlow webshopból, ennek köszönhetően 9 körömlakkal lettem "gazdagabb", pontosabban boldogabb. :D A kilenc körömlakk közül 6 darab van  ami új, 2014-es nyári kollekcióból való, a maradék 3 darab régebbi kiadás.
Harlow and co zsákmány:
NailLand zsákmány:

A színek:                          
Zoya - Harper, Girly Bits - Our Lips Are Sealed, China Glaze - Float On


 Crows Toes - Asgard, piCture pOlish - Kryptonite, Colors by Llarowe - Blonde Ambition
 Nos, nem is tudom melyikkel kezdjek ma este, ami a legjobban tetszik az a Blonde Ambition és az Asgard, de a Zoya lakkok is nagyon csábítgatnak...mindegyik nagyon szép szín.



Festettem színmintát, de mire időm lett volna fényképezni már fény nem volt, vakuval meg nem az igazi (a holo lakkok így szebbek mint természetes fényben) a színminta.

Van olyan körömlakk a fenti képeken amire kíváncsi vagy, amelyikről szívesen olvasnál hétvégén?

Ui: találtam egy olyan képet ami nem túlzottan homályos:
Végül a Crows Toes - Asgard csábított el egy körömlakkozásra:


22 megjegyzés:

  1. engem a muse érdekelne, mert ahány képet láttam, annyiféle színe volt :)

    VálaszTörlés
  2. @zizitim: a Muse nagyon szép!!! :)
    Fényviszonyoktól függően van, h picit zöldes, de most villanyfényél kék színe van.

    VálaszTörlés
  3. A Zoya Harper-jét én is meg akartam rendelni, de most nem fért bele, talán később, mert nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Huha, minden rózsaszín lakk nagyon tetszik, de igazából mindegyik wow *-*

    VálaszTörlés
  5. A CBL-t imádni fogod. Amikor megláttam, hogy lesz ilyen árnyalat a kollekcióban, egy milliót mertem volna tenni rá,hogy megveszed majd :)

    VálaszTörlés
  6. @Megaera: nekem is nagyon tetszik, nemrég érkeztek még van bőven, alkalomadtán érdemes megvenni, picit drágább az átlagnál de különleges :)
    @Azrail: tényleg mind a 3 jó választás volt, még a neonos CG-ért is odáig vagyok :D
    @suzie:igen, mert olvasol :)
    Elég ez az egy darab CbL lakk, h márkafüggő legyek!
    Láttam én, h szépek a hologramos lakkjai de nem gondoltam, h valójában ennyire....szóval a következő vásárlásnál még szeretnék pár Cbl holo lakkot :D

    VálaszTörlés
  7. A Zoya Muse érdekelne a legjobban, mert ezt nézegettem a Bubbly kollekcióból, de egyenlőre nem merem megvenni, nem tudom, hogy tetszene-e mert a sok agyon led lámpázott profi kép alapján tetszik, de pl. Yndre-nél láttam swatch-ot a Harperről, és ahogy ő is írja, azért nem egészen úgy néz ki mint pl. az üvegben...

    VálaszTörlés
  8. @Ani: köszi, van egy tippem is, h melyik tetszik :)
    @Glitterfinger Lexa: a Harper alapszíne kissé zavaros, nem teljesen átlátszó, viszont a kék Muse alapszíne kristálytiszta -ez a szebb- , de a Harper is jól néz ki egy fényes fedőlakkal. Én egy ujjamon próbáltam és SV fedőlakkal nagyon jó lett.
    Holnap kiegészítem a bejegyzést jobb és nagyobb méretű színmintákkal. :)

    VálaszTörlés
  9. Hú Erzsi, te vagy a körömlakk kereskedők és a körmösblogfüggők álma :) A három rózsaszín lakk tetszik a legjobban, nem is tudnék választani közülük!

    VálaszTörlés
  10. Engem a Kryptonite érdekel leginkább, de a Daul és a Faye is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. hú de gyönyörűek. *-* várom róluk a tesztet. :)

    VálaszTörlés
  12. mennyi szépség:) épp ma adtam le egy NailLand rendelést, de csak azért mert kifogyott a Seche Vite fedőlakkom és gondoltam akkor már rendelek mellé egy lakkot és nagyon sokat vacilláltam, hogy melyik legyen... A piCture pOlish Kryptonite is benne volt a pakliban, de végül is a Lagoon lett:)

    VálaszTörlés
  13. Engem is a Muse és a Harper érdekelne leginkább. Első körben a Binxet választottam, de ez a kettő is nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  14. A pink CG és a pink Zoya a kedvenc. *_* (nem is csoda pink-fan vagyok)

    VálaszTörlés
  15. Wow these look interesting! The Zoyas caught my eye :-)

    VálaszTörlés
  16. @Phoenix: a Kryptonite szép, de azt hiszem a Zoya Logan-t nem körözi le a kedven sötétzöld körömlakk kategóriámba/összehasonlításban, a Daul egy parányit szebb, nagyon hasonlít az Orly Oui-hoz. :)
    @Panka: a Lagoon, szerintem nyárra jobb választás volt :)
    @Erina és M. : a Harper a dobogós a 3 pink közül :)

    VálaszTörlés
  17. Hónap végén esedékes lesz egy újabb Nailland-es rendelés azt hiszem..gyenge vagyok,elcsábulok,na ez van :D

    VálaszTörlés
  18. @Lengyel Zsófia: nem vagy egyedül, mi itt mindannyian ennyire gyengék vagyunk, megértünk. :D

    VálaszTörlés
  19. El vagyok ájulva ezektől a rózsaszín lakkoktól :)

    VálaszTörlés
  20. Óóó de szépséges mind! *.* Legjobban talán a sellős Zoya tetszik, de a többi is nagyon bejövős!

    VálaszTörlés