2014. június 15., vasárnap

Makeup Revolution körömlakkok

Sziasztok!
         Pár hete tesztelésre kaptam 5 darab  körömlakkot, mint körömlakk-függő elképzelhetitek ennek milyen nagyon örültem.
A Makeup Revolution márkáról eddig nem hallottam, így még jobban izgattak az újoncok.
A körömlakkok amiket kaptam: No Good Waiting, Change My Life, License To Love, Call Me Naive és a Take Me.
A körömlakkok tesztelésénél a száradási idejük után a használhatóságukat illetően a legfontosabb szempont számomra az ecset. Nem szeretem ha egy ecset túl vékony, túl vastag  vagy túl hosszú. Ez azért fontos, mert nem tudok szépen, precízen lakkozni (pedig gyakorlatom most már aztán tényleg van), így egy jól kialakított ecsetet nagyon tudok értékelni és ezeknél a lakkoknál ez nagyon rendben van.
Megmondom őszintén, az első pillanatban, az üvegeket elnézve (nem tetszik a csomagolás) komoly kételyeim támadtak a minőséget illetően. Természetesen a csomagolásból nem lehet a minőségre következtetni, a lakkok minősége az elvártakat messze túlszárnyalta.
Nézzük a színeket:

A körömlakkok kivétel nélkül 2 rétegben jól fednek, gyorsan száradnak.
Egy napot simán kibírtak, ennyit tudtam használni, minden körmöm más színű volt a tesztelés miatt.
Az utóbbi időben a munka miatt, lassan már ujjbegyeim sincsenek, nemhogy körmeim, főleg amit még blogra kitehetnék,  szabadidőm nulla, így jelenleg a körömágybőröm állapota abszolút nem tud izgatni, zavar, de örülök, ha zuhanyozni tudok. Azt hiszem imádok siránkozni :D Az egész életem elmesélésének az a lényege, hogy most egy ideig csak körömmargarétás képek lesznek a blogon az új lakkokról, mert azok bizony lesznek bőven.
Az 5 szín közül a glitteres a kedvencem.

 Ár/érték arány nagyon jó, a kipróbált színek után nyugodtan tudom ajánlani a márka körömlakkjait.
A körömlakkokat a Pink Panda Magyarországtól kaptam tesztelésre, nézegettem a webshopot és sok  sminkterméket is láttam ami szimpi, plusz a Beauty UK körömlakkokra is régóta fenem a körmeim, örülök, hogy itthonról is elérhetőek.
A Makeup Revolution  körömlakkokból jelenleg 50 színből választhatunk, szép színekben kaphatóak, érdemes megnézni.

Használtál már MR körömlakkot? Ha igen milyenek találod a minőségét?


Ui: a Blog Sale vásárlóknak köszönöm a végtelen türelmet, holnap bármi áron feladom a csomagokat.

19 megjegyzés:

  1. Hű de szépek. :) A két nude szín, a lila és a glitteres tetszik legjobban. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép , a glitteres tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  3. A Licence to love-ot már én is nézegettem, féltem, hogy nem fed rendesen, de most már minden kételyem elszállt :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a két nude szín tetszik nagyon, mondjuk nálam nude-ból sosem elég :D

    VálaszTörlés
  5. ha két rétegben fednek, az tényleg szuper! és a glitteres nagyon szép *.*

    VálaszTörlés
  6. a sima színek annyira nem jönnek be, de ez a glitteres nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  7. Hűűű, a glitteres nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  8. Nekem a nude tetszik a legjobban, remélem megmutatod majd a körmödön is! :)

    VálaszTörlés
  9. A No Good Waiting nagyon szép!!

    VálaszTörlés
  10. A lila belopta magát a szívembe ^^

    VálaszTörlés
  11. A nude és a glitteres nagyon szép! Én pirosítókat és szemhéjpúder palettát rendeltem a márkától, de nem a Pink Pandától, hanem az eredeti honlapról, így még olcsóbban is kijöttem. Lakkot nem mertem rendelni, akkor még nem nagyon volt róluk teszt, de szerintem a következő rendelésnél pár lakkot is begyűjtök :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszenek a lakkok. A csomagolás tényleg nem a legszebb, ezek a buborékos matricák :S

    VálaszTörlés
  13. A lilát elfogadnám,mert ilyen lilám még úgysincs. :D A két nude meg a megfelelő bőrárnyalattal biztos nagyon szép :) (én magamnak eddig egy halvány ömm---barackos-rózsaszínes izét találtam, de az sem az igazi. Ő még várat magára.

    VálaszTörlés
  14. Csak azt tudom mondani, ha vásároltok a Pink Panda webshopból valamit érdemes mellé bedobni 1-2 lakkot aminek tetszik a színe.
    Amit nem tudtam tesztelni az a tartóssága mivel csak szabadnapon tudok lakkozni, de mint írtam 1 napig tökéletes volt, volt már olyan lakkom ami napvégére kezdett megkopni.

    VálaszTörlés
  15. Take Me is simply stunning! :-)

    VálaszTörlés
  16. A No Good Waiting annyira nem jön be, de a többi mind nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  17. A Change My Life valami meseszép! :)

    VálaszTörlés
  18. A két nude nagyon tetszik, jól lehet őket kombinálni mindenféle extrém glitterrel. :)

    VálaszTörlés