2014. május 16., péntek

Egyptian Magic krém - teszt

Sziasztok!
     Ma egy krém teszttel jelentkezem.
Az Egyptian Magic krémet április elején kaptam tesztelésre. Nagyon örültem, mert körülbelül 6- éve szemezgettem ezzel a termékkel, de féltem megvenni, éreztem, hogy nálam nem válik be.....
Amint megkaptam az  e-mailt hogy feladták a krémet, izgatottan vártam a postást érkezését. A mi postásunk tudja, hogy nagyon kedvelem bizonyos esetekbe, például  ha nagyobb borítékot hoz. Viszont  a kisebb borítékot átvételéhez nincs mosoly, azok általában számlák, de gondolom ezzel Ti is így vagytok, ha nem átutalással fizettek.
A krém állaga ugyanolyan mint a kókuszzsíré hidegebb időben. Az összetételét elnézve tetszett, hogy természetes alapanyagokból dobták össze, viszont a méhviaszért nem rajongok.
       Első használatnál, pontosabban este, mikor kivettem belőle egy kávészemnyit, első gondolatom az volt: "de jó, hogy nem vettem meg!", ez borzalmasan vastag, zsíros krém, de egy blogger bátor,  mély levegőt vettem, felmelegítettem a két mutatóujjam között és bekentem vele az arcom.
Az arcbőröm zsíros-érzékeny kategóriába tartozik, sok mindentől kipattogzik, ez volt az oka a nagy aggodalmamnak.
Iszonyatosan zsíros, vékonyan kentem fel, tudtam nem fog felszívódni, rettegtem, hogy a zsíros arcbőröm reggelre tiszta pattanásos lesz. Reggel, ahogy a szemem kinyitottam, megtapogattam az arcom és rohantam a fürdőszobába megnézni magam. Semmi.
Gondoltam mákom volt, nem jöttek ki pattanások, igaz szebb sem lett a bőröm.
Mivel nem volt más arckrémem és nem jöttek ki pattanások, gondoltam használom még, egy-két alkalom után úgysem lehet lemérni a hatékonyságát.
Az állaga miatt esténként használtam, ilyenkor teljes arcon, szem, szempilla, szemöldök, mindent kentem. A maradékot a körmeimre kentem.
Reggelente éreztem, láttam, hogy puhább és tömörebb az arcbőröm, de nem nagyon figyeltem közelről.
Letudtam azzal a krémet, hogy jól hidratálóhatása van, mivel a körmeim is megerősödtek.
Körülbelül 3 hete használtam már, amikor arctonikozás után végig simogattam az arcom a gyorsabb száradásért, hogy hiányzik egy régi pattanás-kráter az arcomon! Nem akartam elhinni, a mély és elszíneződött heg, világosabb, már alig tapintható a mélységes, szinte egy síkba került a bőrfelszínnel. Hozzátenném azt is, hogy ez, egy TÖBB MINT  20 ÉVES SEBHELY VOLT! Ugyanis 20 évesen lettem bárányhimlős és ez annak a nyoma volt.
A szemkörnyéken  szinte teljesen feltöltötte a ráncokat, még a mély, külső szemzugban találhatóak is alig látszanak, a szempilláim is vastagabbak lettek, komolyan mondom ez CSODASZER SZÁMOMRA!
Olvastam olyan véleményeket akiknél nem vált be, azt nem tudom ők mennyi ideig használták, mert mint írtam nekem sem azonnal hozott megváltást, de nálam bevált! Meggyőződésem volt, mikor felajánlották a krémet, hogy nálam nem fog működni, kézkrémként végzi.
Azt is szeretem, hogy nagyon kiadós, egy arckrém, amit az utóbbi időkben használtam, 50 ml-es kb. 4-5 hétre elég,  az áruk 12-15 ezer  Ft körül mozog. Egy 59 ml-es tégelyt kaptam, körülbelül az 1/3 fogyott el, egy hónap alatt. Az ára 8490 Ft, ha 3 hónapig lenne elég, akkor 2800 Ft/hó, ha a nagyobb 118 nl-es változatot veszem meg legközelebb, az már csak 2000-2200 Ft/hó kiadást jelent, ez így nagyon szimpatikus.
Tudom, sokak számára kicsit keserűen jön le a teszt, mivel ajándékba kaptam a terméket, de nincs az a krém amiért valótlant írnék, egyszerűen bevált.
Nem azt akarom mondani, hogy nem lehet nélküle élni, de a hidratálóhatása nagyon jó, feltölti a bőrt, a körmeim sem törnek le hamar, picikét megnőttek ettől a krémtől, de lehet a piCture pOlish lakkokban is van némi turpisság (olaj, ami körömerősítő hatású), mivel  csak ebből a márkából használtam körömlakkokat az utóbbi hónapban. A sebgyógyítóhatása is remek, mint említettem régi apró sebhelyeket is szépen kezel.
A végén, hogy valami negatívumot is írjak, kézkrémnek nem szeretem, idegesít, hogy nagyon zsíros marad a bőr, de itt is hatásos, viszont jobban szeretem a gyorsan felszívódó kézkrémeket.
Elkezdtem hajápolásra is használni, picit kenek a fejbőrömre, homloktájon,  de ezt csak 1 alkalommal csináltam, erről is írok majd, hogyan válik be mint hajápoló.
A KRÉMMÁNIA oldalán további véleményeket olvashatóak.
A hazai forgalmazó weboldalán minden információt megtalálhatok.

A mai kérdés, ki az aki használta már hosszabb ideig és milyen hatással volt a bőrére?

3 megjegyzés:

  1. Én olvastam már róla ezt is, azt is, de gondolom, mivel tele van természetes anyagokkal, szervezet függő, kié mennyire tolerálja, vagy pl kinek milyen anyagok hiányoznak a szervezetéből. De nagyon klassz, hogy neked bejött. Nekem kísérletezésre elég drága :/

    VálaszTörlés
  2. Én is olvastam már róla jót is, rosszat is, de egyszer majd mindenképpen szeretném kipróbálni, mert olyan szimpatikus nekem (lehet azért, mert pici korom óta imádom Egyiptomot és a vele kapcsolatos dolgokat :D)

    VálaszTörlés
  3. I tend not to use skin creams - I'm quite lucky and a have quite good skin.

    VálaszTörlés