2013. augusztus 11., vasárnap

Nicile by OPI Naturally és She's Lily Shomething


Sziasztok!

             Ma a Nicole by OPI körömlakkokról szeretném elmondani a véleményem, tapasztalataim, eddig 4 darabot próbáltam, az alábbi két darab amit másodjára is felkentem, nem akartam első benyomásra posztot írni ezekről.


       A Nicole by OPI körömlakkok közül a Naturally NI G11 és a She'S Lily Shomething NI F03 fedőlakkokat használtam.
A Naturally egy nagyon szép közepes rózsaszín, fényes finissel, sajnos a fedésével gondom volt, 3 réteg kellet a rendes fedés eléréséhez, száradási ideje közepes, mint a tartóssága is. A fedőlakk nagyon szép, opálos rózsaszínben irizáló a finise, a kis csillagokat nehéz kihalászni az üvegnyakánál lemásznak az ecsetről, de némi próbálkozással  kilehet csalogatni párat.


 Csillaggal és csillag nélkül a körmeimen:

 A beszerzéséről már írtam, Romániában DM-ben vettem őket, épp le voltak árazva 23 Lejre, ez átszámolva  kb. 1500 Ft, eredeti áron 35 Lej, ami kb 2350 Ft. Teljes áron nem venném meg, én nagyker áron,  2200 Ft-ért veszem az OPI lakkokat, ami azért jobb minőségű, nagyobb a választékban kapható.
Van olyan, aki NOPI lakkokat  ebay-ről vásárolt darabonként 15-18 $-t fizet értük, oké, hogy van ahol nem elérhető, de ennyire nem jó minőségű, különleges lakkok ...ezt nem értem mai napig.
Szóval lányok, ne fájjon értük a szívetek, szépek a színek, jó a minőségük de itt van nekünk az OPI helyben, válogathatunk a rengeteg szín közül.

12 megjegyzés:

  1. Ennek vastagabb az ecsete, mint az enyémnek, jól látom vagy csak úgy tűnik?
    Nekem pont az ecsettel volt problémám, így nem sajnálom, hogy nálunk nem lehet kapni

    VálaszTörlés
  2. Aha, tényleg más, megvan a megoldás
    http://2.bp.blogspot.com/-PhkOd83n5MM/TsE_mmoWHUI/AAAAAAAAEFo/MHfJKXVVgTc/s1600/RSCN1020.JPG

    VálaszTörlés

  3. Megnéztem, van egy kis különbség az ecsetek közt....

    VálaszTörlés
  4. Olyan szép formája van a körmödnek, nagyon jól mutat az összes lakk rajta.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kis cukkerek ezek a lakkok :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. ez a lakk gyönyörű!! és a kis aranyos csillagok *-*

    VálaszTörlés
  7. hű pedig gyönyörűek. a csillagos különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. A csillagos nekem is tetszik, egy sötétebb lakkon is megnézném, akár egy sötétebb lilán is vagy feketén.

    VálaszTörlés
  9. Szép, de én sem adénk érte annyit,főleg hogy több réteg kell hogy normálisan fedjen. Nekem van egy csillagos lakkom és kb.300 ft-ért vettem anno.:D

    VálaszTörlés