2013. május 6., hétfő

HH - Hétfői Haul #13

Sziasztok!


                  Ez a hónap a körömlakkokról fog szólni, lassan megérkeznek az április elején-közepén rendelt rengeteg körömlakkok....

Az Emily de Molly lakkokkal régóta szemezgetek de szinte képtelenség beszerezni itthonról, ahogy megérkeznek egy webshopba, ami hozzánk is szállít egyből elkapkodják, most se sikerült beszereznem azt a két színt amit már ősz óta kinéztem, viszont találtam olyat ami tetszett, hasonlóm nincsen, vettem egyet, hogy megtörjem a jeget és végre kipróbálhassam a márka egy darabját. Az Emily de Molly lakkok 13$-ba kerülnek, ez kb. 2950 Ft. (OPI körömlakk árával megegyezik)






 
Hozzájött még egy glitteres  mini szett, a brazil Hits márkából, hogy ne utazzon egyedül:


Ma sikerült befotóznom az új lakkokat, 205 fotót készítettem a 12 lakkról, de ennyire futotta az időmből, lassan jönnek majd a bejegyzések is egyenként, mindegyikről.
A lakkokat INNEN rendeltem, rengeteg különleges, gyönyörű, "Indie" típusú márka megtalálható, a szállítás kicsit  drága (14$ volt), de még mindig ez a legolcsóbb beszerzési hely amit találtam.

Az Emily de Molly glitteres fedőlakk gyönyörű, biztosan fogok még vásárolni a márkából.

11 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek, remélem minél előbb hozod róluk a tesztet! :)

    VálaszTörlés
  2. Az első lakk igazi cukkendroll-kategória ;)

    VálaszTörlés
  3. végignéztem az oldalt, ahonnan rendelted... miért nincs valami pénzt termő növényem, a falat kapirgáltam a lakkok nagy része után :D

    VálaszTörlés
  4. rá sem merek nézni az oldalra. pénztárcagyilkos. :)

    VálaszTörlés

  5. Nekem a vásárláskor az volt a "szerencsém" (hogy nem költöttem el az összes pénzem ami a kártyámon volt), h amik nagyon tetszettek épp nem voltak kaphatóak, mióta rendeltem kapok e-mailt minden szállítmány érkezésekor, így könnyebb lesz lecsapni azokra a darabokra amiért még mindig csorog a nyálam :D

    De most egyszínű lakkokat nem fogok vásárolni egy jó darabig, még úton van vagy 15 lakk, nem is tudom hány helyről vásároltam össze őket.....

    Inkább 2-3 havonta, 3-4 darab különlegesebb lakkot a Llarowe oldaláról, de most már nagyon kezdek eltelni a lakkokkal, már sok helyet foglal a tárolásuk is és ha elkezdenek beszáradni nem fogom győzni az oldószert venni hozzájuk :D

    Még a Deborah Lippmann Million Dollar Mermaid és Mermaid's Kiss az a két körömlakk ami nélkül nem ér az élet semmit, viccelek, de nagyon szépek! :)
    http://www.alllacqueredup.com/2013/05/deborah-lippmann-mermaids-summer-2013-nail-polish-swatches-review.html#.UYfufcoqIXA

    VálaszTörlés
  6. baromira megéri a llarowe facebookot figyelni, mert pl a múltkor az üzemeltető csaj a szülinapján minden órában aktivált egy-egy kuponkódot, és volt közöttük ingyenes nemzetközi postázás, 15% OFF, 50% bizonyos márkákból, stb.
    a postaköltséget én is horribilisnek tartom, de 4 lakknál már egéz kevés a különbség ha még egy lakkot hozzáadsz, szóval érdemes több embernek összefogni,és úgy rendelni.

    VálaszTörlés