2013. január 30., szerda

a england haul


 
                 Január elején, 2. születésnapját ünnepelte az a england körömlakk márka, ennek alkalmából, jelentős engedménnyel árusította a körömlakkokat 1 héten át. Én szóltam, megosztottam a blog Facebook oldalán.


Úgy gondoltam most megéri rendelni, kipróbálni az a england termékeit.


a kép kinagyítható extra méretbe


Még nem volt időm használni, csak a She Walks In Beauty-t próbáltam ki, ez abszolút kedvenc, istenien néz ki a mai lakkra kenve is :)
A másik kettőt viszont nem találom túl izgalmasnak,  főleg ha az eredeti árat nézem, de még nem szeretném lemondani ezeket sem, míg nem próbálom ki.


Ui.: Elfelejtettem, a Fb.-on írtam, hogy ma, csak a blog miatt vásároltam valamit, nos ez a köröm margaréta volt :D


10 megjegyzés:

  1. Csak a szokásosat tudom írni: úúú, de szépek! :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek, főleg a She walks in beauty :)

    VálaszTörlés
  3. hu, pedig a dragon kedvenc! :)

    VálaszTörlés

  4. @Ágikám:Te jól választottál, inkább a St George-ot vettem volna én is a Princess Sabra helyett :(

    VálaszTörlés
  5. nagyon szépeket vettél, a She Walks In Beauty a kedvenc *-*

    VálaszTörlés
  6. Mind gyönyörű, de a Dragon a kedvencem :]

    VálaszTörlés
  7. A She walks in beauty a kedvencem, de a Dragon is szép :)

    VálaszTörlés
  8. Awww nekem a Dragon a kedvenc :) Kár, hogy még nem volt gépem az akció idejében :( Tuti itt lenne a polcocskámon :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszenek az a England körömlakkok :) Megnéztem a hivatalos oldalát és egyszerűen imádtam a fabtázianeveket :D Lancelot, Camelot... *.*

    VálaszTörlés