2012. december 14., péntek

China Glaze és Zoya körömlakk haul


Sziasztok!

          Tegnap este végre megérkeztek a november közepén rendelt körömlakkok.
Rengeteget vártam erre a kis csomagra, szinte egy teljes hónapot, de most azt mondom megérte.
 A csomagom tartalma, csupa finomságokból áll:  Zoya - Ornate, China Glaze - Cirque du Solei és Holiday Joy kollekciókból  pár darab.


          Nyárvégétől elég sok  (ez viszonyítás kérdése) körömlakkot vásároltam,  a körmökön minden színt használhatok, változatosak és gyönyörűek. Volt pár melléfogás is, mivel a legtöbb lakkot webshopból rendeltem. Előtte természetesen keresgéltem blogokon színmintát, de nagyon sokszor előfordult, hogy a külföldi bloggerina bejegyzésében sokkal-sokkal szebbnek látszott a lakk mint amilyen az a valóságban. A fényképezőgép beállítása, a vaku és kitudja milyen apró kis trükköknek köszönhetően, ami szerintem nem korrekt, főleg ha vásárlás előtt nem tudom megnézni, kézbe venni a terméket.
Haladjunk tovább, ezt már kihevertem és rájöttem, nem mindig a leghíresebb külföldi körmös blogok oldalán találhatók élethű színminták.
Sajnos ma nem tudtam készíteni színmintát.



A Zoya Ornate 6 darabból álló karácsonyi kollekcióra már  az első promo fotó megjelenésénél tudtam, hogy a teljes kollekciót szeretném. Végül a zöldet és a "szálast" nem rendeltem meg, érdekes a viszonyom a zöld körömlakkokkal, a szemem kívánja őket de a körmeimen már nem tetszik.
4 színt rendeltem:
Ziv- ez az abszolút arany körömlakk, ez nem arany színű, több,  ez olyan mint maga fém, az arany.
Strom - fekete krémes alapszínben, rengeteg hologramos mikrocsillám, gyönyörű
Aurora - közepes lila árnyalat, remgeteg hologramos csillámmal, ez tartalmazza a legtöbb holo csillámot.
Blaze - ribizli piros, nem kimondottan piros vagy bordó, ebben a színbe a legkevesebb a holo csillám, valamint színes csillámokat is tartalmaz.
A China Glaze karácsonyi kollekciójából kér glitterest találtam érdekesek, a CG nagyon szép mikor glitteres lakkokat készít ezt már az On Safari kollekció óta tudom. A Glistening Snow és az Angel Wings gyöyörűek, érdekes, most jobba tetszik a Glistening Snow,  az Angel Wings-nek picit a mustár színére hasonlít az alap színe, de ettől még nagyon szépen csillog.

A Cirque du Solei egy nagyon érdekes kollekciónak tűik számomra, a sok átlagos szín mellet  a kollekcióba található 3 nagyon különleges, két óriás glitteres és a megvásárolt It's A Trap-eze!
Az Is' a Trap-eze! nagyon különleges, az áttetsző tejfehér alaplakk megvan taposva  különböző színű és méretű glitterel, külön érdekesség, hogy több réteg használata után a glittereket em borítja be az alaplakk, a felszínen a glitterek pompáznak.
Idén ez volt az utolsó előtti rendelésem,  és ezzel vagyok a legelégedettebb, minden szín nagyon szép egyedi.
A lakkokat innen rendeltem.


Melyik szín tetszik a legjobban?
Vajon melyiket  próbáltam ki elsőnek?


18 megjegyzés:

  1. Ha muszáj választani, akkor a Blaze, de mind szép :]
    szerintem az Angel Wings-t próbáltad ki elsőre, de azért nem tenném rá a nyakam.. :D

    VálaszTörlés
  2. A lila és a ribizli piros Zoya meseszép! :)

    VálaszTörlés
  3. mennyire gyönyörű az a színes :))))

    VálaszTörlés
  4. Úristen arany Zoya legyen az első! :o :) Aztán a Glistening Snow, igaz már láttam töb helyen, de annyira gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. úristen az a Chinca Glze lakk....meghalok olyan gyönyörűűűűű

    VálaszTörlés
  6. Óóóó, a Zoya körömlakkok közül az Aurora a tuti befutó nálam, a China glazek közül pedig az összes kéne O.O :)

    VálaszTörlés
  7. A fekete és a ribizli lakkok valami hűűűű...
    Nekem ez a CdS lakk őszintén nagyon sok. :/ Oké,olyan,mint szilveszterkor a konfetti, de egyszerűen nekem sok.
    Kiváncsi leszek rajtad a lilára:)

    VálaszTörlés
  8. WOW, nem tudom, hányszor kattintottam a képekre, mind gyönyörű. A Zoya Storm és a CG Glistening snow tetszik a legjobban, de mind meseszép.

    VálaszTörlés
  9. A Zoya lakkok közül nem tudok választani, China Glaze Angel Wings:-)

    VálaszTörlés
  10. A ziv az aurora és a 3 cg a legszebb :) de ha csak egyet lehet választani, akkor talán most az utolsó :) szerintem Te a ziv-et próbáltad ki először :)

    VálaszTörlés
  11. A Zoya ribizli nagyon szép lehet, de a CG fedőlakkja nagyon izgalmasnak néz ki :)

    VálaszTörlés
  12. hát ezek gyönyörűek Erzsike, mindet elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  13. Storm, Aurora, Blaze gyönyörűek!!!!

    VálaszTörlés

  14. Itt a kedvencek sorrendben : Ziv,Blaze Aurora, Is'A Tarp-eze!, Strom, Cheryl, Glisteing Snow, Angel Wings.

    Tegnap a Ziv-et használtam, ma meg mindegyikből kentem egy-egy ujjamra, nincs időm átfesteni, itthon takarítok, de úgy érzem így sokkal könnyebben megy :D

    VálaszTörlés
  15. Fekete, jeeee. Belezúgtam. A glitteres engem a zizire emlékeztet:))

    VálaszTörlés