2012. január 16., hétfő

Color Club Nail Polish

Sziasztok Lányok  !


  Ma egy újabb körömlakk márkát szeretnék nektek be/megmutatni, amit  még nem ismertem, nem használtam.
A Color Club körömlakkokat gyártó Forsythe Cosmetic Group  1979-ben New York-ban alapított cég, amely a legjobb alapanyagok felhasználásával készít körömlakkokat, körömápoló termékeket, szájfényeket. Körömlakkjai parabén, formaldehid és toluol mentes, nem végeznek állatkísérleteket.
Évente több kollekcióval rukkolnak elő, nagy örömömre :)


Az árak megfizethetőek, a márka webshopjában 8$ / db., a Holland webshopban ahonnan én rendeltem még olcsóbb, 4,95 € ami kb 1500 Ft.
Tartósságát tekintve 2-3 kemény mosogatós nap, aki kevesebbet "van" vízben 4 nap.Vékony állagú, a színesek 1 rétegben is tökéletesen fednek, a glitteresek  vastagabb állagúak és 2 rétegben teljesen beborítják a körmöt.
Itt láthatjátok a 6 színt, amit rendeltem:


Mostanáig a pezsgőszínű Antiquated és a világoszöld Perfect Mol-Ten-t  használtam. Nagyon sok külföldi, körömlakkra specializálódott  blogot olvasok, nagyon tetszenek a tökéletesen ápolt körmökön készült közeli képek a körömlakkokról, de ez nem elég, sokkal jobban lehet megmutatni a lakk színét ha látszik a kéz is.
Gyönyörű árnyalatok, nagyon szeretném a  kezemen is megmutatni, mivel így látszik igazán, hogyan is néz ki. De állandóan pici, töredező, szakadozókörmeim vannak.

íme néhány gyenge kísérlet :D

napfényben
vakuval
És még egy kép, ahol vettem a bátorságot és megkértem a férjem ÚJSÁGOLVASÁS közben, készítsen rólam egy fotót, mondtam neki a lényeg a kezem, de az se baj ha derékig látszom. De figyelmeztettem ne alulról, ülve fotózzon, mert akkor nagyon tokás lesz a képem, természetesen nem állt fel, azt mondta így ülve is szépnek lát és annyira elkezdett bókolni, hogy már szinte a könnyem folyt a nevetéstől, mindent elkövetett csak ne keljen felállnia, 2 percig udvarolgatott, ahelyett, hogy 2 másodpercre felállt volna, igen férfi mentalitás :D.Ezt a képet is megosztom veletek, már a toka sem bosszant, úgyis ritkán láttok nevetni :D


A  végén, egy kép Color Club következő kollekciójáról :


Kinek melyik tetszik a 6 színből ?

39 megjegyzés:

  1. take the stage gyönyööörűű ♥ : )

    VálaszTörlés
  2. van még esetleg olyan glitteres lakk ami kapható nálunk és ami ugyanígy teljesen beborítja a körmöt?de nem olyan durva konfettis,hanem mint az a gingerbread.Olyan régóta keresek ilyet:S

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos a történet :]
    Én is ismerem ezt a márkát, de nekem neméri meg a rendelés.. :[

    VálaszTörlés
  4. az aranyat ide rögtön! gyönyörűűűűűűűű :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek!
    A férjed a szó szoros értelmében vett FÉRFI:D A képeid és a történeteid alapján Nálatok mindig jó hangulat van, olyan jó ilyesmit olvasni:)
    Nem mellesleg nagyon jó az utolsó kép rólad!

    VálaszTörlés
  6. Nekem mindegyik :)
    És Te is nagyon jól nézel ki az utolsó képen, és tetszenek a lakásotokban a színek.

    VálaszTörlés
  7. nagyon bejönnek, a gyűrűdért meg ölni tudnék :D

    VálaszTörlés
  8. Klaudia :) OPI 2010-es karácsonyi lakkjaiban van, aranyos, ezüstös és világoslila glitteres lakkok, nagyon szépek, itt a blogon meg is tudod nézni a színeket http://bioarcapolas.blogspot.com/2011/11/figyelem-kovetkezo-bejegyzes.html

    Mást nem ismerek :(

    VálaszTörlés
  9. Az én párom ugyanilyen, ő guggolni nem hajlandó, cserébe picinek látszok a képeken :D

    VálaszTörlés
  10. Nekem nem igazán jönnek be ezek a lakkok. Olyan fakónak tűnnek, egyáltalán nem az én színeim.

    Viszont a gyűrűd és előtted le a kalappal! A gyűrű meseszép, rád meg olyan jó nézni, annyira sugárzol a képen:-)

    VálaszTörlés
  11. Nem vagyok nagy horoszkóp rajongó, néha megnézem, inkább a csillagjegyek jellemzése ami találóbb mint az előrejelzések, szerintem.

    És az én férjem KOS, egy valódi Kos szerintem az aszcendense is Kos én Oroszlán.
    Én szeretek irányítani, őt nem lehet irányítani, szóval nem egyszerű a kapcsolatunk de soha nem unatkoztunk egymás társaságában az elmúlt 20 évben :D
    Nem sokára elkezdhetek vasalót keresni a férjemnek, tudjátok mért fogja kapni ...:D

    Köszönöm lányok a biztatást, először nem akartam feltenni az utolsó képet... a toka matt :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon csinosan áll a farmermellényed.szerencsés a férjed,hogy ilyen asszonykája van:)

    VálaszTörlés
  13. De jó fej a férjed :) Tipikus pasi! :D
    Az első 3 lakk nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  14. OMG a glitteresek gyönyörűek!!! A Color Club is régóta fenn van a "ki szeretném majd próbálni" listámon :-D

    VálaszTörlés
  15. Anika: a Foil me once nem hasonlít a Moyra 55-re, amit nem olyan régen használtál a téli körmöknél? Így elsőre eléggé hasonlóak szerintem...

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépek *.* Nekem a zöld és a Lila árnyalat tetszik a legjobban..:)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép vagy a képen:D Több mosolygós képet kérünk:D:D:D
    A kis sztori rólatok meg nagyon aranyos.
    Ja, jut eszembe, a lakkok is mesések:D

    VálaszTörlés
  18. még nem is láttam ilyen kedves és cuki képet rólad, mint ez az uccós, szóval máskor a világért se fossz meg minket egy hasonlótól! jól áll, h somolyogsz! egyébként nem vagyok egy farmer kiegészítő párti, de ez a fekete garbóval csinin áll. ;)
    a barna és a kék glitteres tetszik a legjobban, de azok se óriás pukik.

    VálaszTörlés
  19. Perfect Mol-Ten és az összes glitteres a kedvencem :) Nagyon jól áll rajtad a farmer mellény. Eszembe is jutott nekem is van két mellénykém, igaz nem farmer, de lehet hogy előtúrom őket :)

    VálaszTörlés
  20. Örülök, hogy tetszik a "tokás" fotóm :)
    Mellényt illetően, mióta rájöttem, hogy ápol és eltakar le nem esik rólam, igaz csak 2 van, a képen láthatót december végén vettem H&M-ben akciósan nevetségesen olcsón.
    Szerintem ez csak a kezdet mellény "ügyben" :D

    VálaszTörlés
  21. óóó,de szép lakkok! a világoszöld milyen jól passzol hozzád :) és hát a fotózás...tipikus :D mintha olyan nehéz lenne felállni vagy épp lejjebb tartani a kamerát, az én esetemben a 2. van és nagyon nem szeretem ha felülről fotóz kedves barátom, rosszak lesznek az arányaim :D de te nagyon cuki vagy a képen,ahogy mosolyogsz :)

    VálaszTörlés
  22. Szépek a lakkok! Vicces a kép, hogy látszik is a tükörben, hogy ülve fotóz a férjed :)))))))

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szépek.

    Nemrég véletlenül feélfedeztem, hogy nálunk is kapható ez a márka...1000 forint körüli áron, ha jól emlékszem, a Lehel térnél van a bolt.

    Ottjártamban kérdeztem is, hogy mégis miért nem reklámozzák...

    http://href.hu/x/gxfz

    VálaszTörlés
  24. Shop Till YouDrop :) ennek örülök, gondolom nem csak én,mivel rengeteg szép színe van és árban is remek, van olyan minőségre mint az OPI és 1/2 áron :)

    VálaszTörlés
  25. Én is örülök neki, de egyben bosszant is, hogy ilyen hosszú körömlakkfüggés után csak egy hónapja találtam rá a boltra. :)

    Az Essie üzletről legalább tudtam, bár ők sem reklámozzák magukat.

    VálaszTörlés
  26. Shop Till YouDrop :) ne bosszankodj, én megtaláltam az oldalukon, hogy december közepétől kapható náluk a Color Club, 1 hónapot maradtunk le :D

    VálaszTörlés
  27. Nem, én már jártam náluk december elején. :)
    A legújabb kollekciók is ott voltak, láttam.

    VálaszTörlés
  28. Az újságolvasás közben készített kép szerintem tök jó lett! :) Egyrészt szerintem tök jól áll Neked a farmermellény, másrészt az, hogy mosolyogsz! :)
    Ami a leárazásokat illeti: én csak turkálóban vásároltam mostanában, ugyanis ott most 50% akció volt!

    VálaszTörlés
  29. nagyon szépek a körömlakkok :) és olyan aranyos a kép, amikor látni a tükörből, hogy tényleg ott fényképez a férjed :D

    VálaszTörlés
  30. Jajj ,de jó színek! Mindegyik tetszik, de én nemrég kattantam rá csak a kékre....a lila és tetszik :-)

    VálaszTörlés
  31. A pezsgőszín és a világoszöld is jól állnak, a gyűrűd pedig hihetetlen milyen szép :)))Nem lehet ilyen dolgokra nem figyelni :D
    Ha választanom kellene a Take the Stage lenne a befutó vagy a Gingerbread.Arany glitter bármikor jöhet :))
    Tessék nevetni sokat :D

    VálaszTörlés
  32. How pretty! The Colour Club nail polishes are gorgeous! :)

    VálaszTörlés
  33. szerintem nem baj,hogy alulról fotózott a férjed, jó kép rólad:)

    VálaszTörlés
  34. Jajjj, jópofa ember lehet a férjed :) Pont azért tetszik ez a fotó, mert önfeledtnek, valódinak látszik a mosolyod! Jó ezt látni a mai beállított-agyonszerkesztett-agyonphotosoppolt fotókkal teli világunkban!
    A te körömlakkjaid közül a Foil me once és a Gingerbread tetszik nagyon-nagyon, az új kollekció Blue-Ming árnyalatába pedig egyszerűen szerelmes lettem! :)

    VálaszTörlés