2016. január 17., vasárnap

Enchanted Polish - December 2015 és Holiday 2015

Sziasztok!

 Au Enchanted Polish körömlakkok közül ma, a 2015 December és 2015 Holiday színekkel jelentkezem.

természetes fénynél, napsütéses időben készült fotó
A December 2015 egy gyönyörű holo fenyőzöld szín.


Nem igazán használok zöld színű körömlakkokat, így összehasonlításhoz a Glam Polish It's Alive! színt találtam a gyűjteményembe:

napsütésben készült fotó
A Holiday 2015 egy nagyon szép bordó árnyalat, természetesen holografikus ez is.
napsütésben készült fotó

Összehasonlításhoz a nemrég megjelent Picture Polish - Bordeaux és az Enchanted Polish - November 2015 körömlakkokat választottam.
természetes fénynél készült fotó

A Holiday-t használtam, de annyira összekentem a körmeim, hogy csak egy szösszenetnyi képet tudtam hozni. :D





7 megjegyzés:

  1. Mindkettőt elfogadnám, nagyon szépek ^^

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen gyönyörűek és nekem mint karácsonyimádónak a Holiday 2015-ről még a színes karácsonyi égősor is eszembe jut! :)

    VálaszTörlés
  3. Azta, ezek csodásak! Különösen a bordó :)

    VálaszTörlés
  4. Sírok, hogy ilyen drága a psotázásuk... Ja, meg hogy szinte mindig minden sold out, pedig a september-re beneveztem volna még így is.. .:(

    VálaszTörlés