2015. április 26., vasárnap

SpaRitual - Hand Salve és Moisture Balm

Sziasztok!

  A mai bejegyzés két termékről készült, egy kézkrémről és egy hidratáló balzsamról, a SpaRitual márkáról mindenki hallott  bizonyára én  nagyon örültem mikor megtudtam, hogy itthon is kaphatóak a termékeik. Eddig csak körömlakkokat vásároltam a SpaRitual márkából. Nagy elvárásaim voltak a termékekkel...
      Elsőnek a kézkrémet bontottam ki, az 50 ml.-es tubus kicsinek tűnt, viszont a krémet kipróbálva, a krém állagát tekintve nagyon parányit, mogyorónyit elegendő belőle használni.
Összehasonlíthatatlanul mélyen és tartósan hidratál, pillanatok alatt felszívódik, puha, bársonyos tapintású marad használata után a kéz. Este lefekvés után használtam, hogy ne mossam le, néha napközben is és állítóm ez a leghatásosabb hidratáló kézkrém amit valaha használtam, pedig az évek során rengeteg márka, minden árfekvésű kézkrémet használtam.
Közepes árfekvésű termék, hatékonyságát tekintve itt a jó minőségű alapanyagokat és nem a reklámot fizetjük meg, aki egy igazán jó kézkrémet keres, annak jelentem, most megtalálta.

A hidratáló balzsamot eleinte nem használtam, nem volt mire.Pontosabban bárhol használható ami nagyon száraz, testre, ajkakra, körömágybőr.
Ennek a terméknek a jótékony hatását egy megfázás során tapasztaltam, ismerős helyzet mikor a vizes orrfolyás-törölgetés következményeképp kipirosodik az orr, az ajkak cserepesre száradnak és semmi nem segít. Most már van segítség! Amint éreztem magamon az előbb felsorolt  tüneteket, eszembe jutott a hidratáló balzsam, gondoltam kipróbálom, vastagon bekentem az érzékeny, sérült területeket,  megdöbbentő volt a hatása, fél óra elteltével megszűnt az égető érzés az orrkörnyéken kipirosodott bőrön, az ajkaim is szinte teljesen simák és puhák lettek, estér nyoma sem volt a szörnyű állapotnak, nagyon örülök ennek a balzsamnak. A hidratáló balzsamról további infókat itt olvashattok.

A fentebb említett termékek mellet rengeteg körömápolási terméket, test és lábápolási készítményt találhatunk a SpaRitual  kínálatában és természetesen sok-sok gyönyörű színekben pompázó körömlakkokat.

A termékeket a hazai SpaRitual márka forgalmazójának jóvoltából kipróbálásra, tesztelésre kaptam még decemberbe, szóval volt időm hosszútávon használni mielőtt felkerült volna  a blogra a bejegyzés.


1 megjegyzés: