2015. február 25., szerda

Dance Legend: Wow Prism kollekció - Hysteria

Sziasztok!

     Körömlakkok, színek  jönnek-mennek, de a lelkem mélyén megmaradt a rózsaszín körömlakkok utáni rajongás.Ma ebből a színből hoztam bemutatásra egy nagyon szép darabot.
    A Dance Legend körömlakkok tetszenek, sok kollekcióban vannak színek amit szívesen látnék itthon, de a legjobban a Wow Prism kollekció tetszik.
A Nailland első Dance Legend körömlakk készlet érkezéséről lemaradtam, napokkal később, mire a standhoz értem már nagyon hiányos volt a választék, de a Wow Prism kollekcióból megmaradt darabok között felragyogott a gyönyörű, világos rózsaszín Hysteria.
 A körömlakk minősége nagyon jó, a szépségét nem kell ecsetelnem, imádom, minden fényviszonynál csodaszép.
Összehasonlításhoz egy holo Color Club körömlakkot hoztam, a Miss Blisst. Nekem a DL sokkal jobban tetszik.


A vásárlás óta nagyon sokszor használtam, de csak egy képet találtam róla a gépen, tesztelem a fedőlakkokat, de nagyon nehéz, mert mindegyik másként viselkedik más-más lakkon, bár az alábbi képeken láthatóak közül bármelyiket nyugodt szívvel ajánlom.
A körömlakkot a Naillandnél lehet megvásárolni.


Vásároltál ebből a kollekcióból, ha igen melyik színt, illetve van kívánságlistás színed?

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen, nagyon várom, hogy készletfeltöltés legyen a kollekcióból. :)

      Törlés
  2. Uhhhhh.... ezekre a képekre ébredni... gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az este ezt a színt kentem fel, elaludni is könnyebb volt vele :D

      Törlés
  3. Gyönyörű! És micsoda képek! Milyen gépet vettél végül? :)
    Az egész kollekció nagyon tetszik és hát igen, pár darab hazajött velem is. Jelenleg a Danger Danger a kedvenc pirosom, fej-fej mellett a PP O'Harával. Ami döbbenet, nemrég még nem is hittem volna, hogy valami akár csak közelébe is jön majd az O'harának...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, hogy "pár" darabot vettél, isteniek, mint írtam az én "szerencsém" az volt, hogy a premier után jó pár nappal jutottam el a Naillandhez, máskülönben legalább 4 színt vettem volna. :)
      Sokszor járok én is hasonlóan, azt hiszem egy adott színből megvan nekem tetsző legszebb és akkor jön egy új márka, egy új kollekció és elveszek....:D
      Még nem vettem gépet, jelenleg telefonnal készítek képeket (Samsung S5)
      Mindenképp kicsi kompakt gépet akarok amivel egykezes képeket könnyen készítek, 1cm-es makrója legyen és nagy rekesz (1.8-2.8). Van egy Canon 30 körül és van egy nagyon okos kompakt Canon 110 körül, de két MILC típusú gép is képbe került, szóval kell egy kis idő, hogy utána olvassak, átgondoljam a vásárlást.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nagyon szép az egész kollekció, ezekre a lakkora tényleg érdemes pénzt áldozni, a sok újdonság ellenére nagyon gyakran használom. :)

      Törlés
  5. Csodás szín...és ezt egy olyan lány mondja aki alapjáraton nem szereti a rózsaszínt :D Nekem a Just Another Star van meg, de szeretnék még 1-2 színt. Nagyon tetszik pl. Steel Panther (fedőlakként is), meg a Night Ranger. De a WP Springből is van ami nagyon tetszik: Holy Driver, Beautiful Lie. Szóval van mire spórolni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj-jaj, sajnos nekem is sok szín tetszik :D

      Itt egy nagyon jó kis posztot találtok színmintákkal és a lakkok egymámás mellett is fel vannak festve....gyönyörűek. :)
      http://mirma-natalia.blogspot.hu/2013/12/dance-legend-wow-prism-collection-2013.html

      Törlés
  6. Nekem a DL és a CC is nagyon tetszik, teljesen más a kettő lakk, de valahol mégis összeérnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, annyival szebb a DL, hogy bármilyen fényben kis különleges, míg a CC csak napsütésbe, erős ragyog. :)

      Törlés
  7. Ez kérem szépen tényleg szerelem kategória! :)

    VálaszTörlés