2015. január 7., szerda

piCture pOlish - Paris

Sziasztok!
   A piCtre pOlish - Paris színe nem igazán télies szín, de épp emiatt jó ilyenkor is használni hasonló, meleg színeket. Jelenleg nagyon változatosan használom a körömlakk gyűjteményemben lévő színeket, a piroson kívül nem is tudnám megmondani melyik jelenleg a kedvencem.
 A Parist színt már novemberbe megvettem, de nem volt időm róla írni. A minősége a már megszokott PP színvonal, a szín, egy picit rózsaszínes világos korall.
Vakvak készült képek:

Szín összehasonlításához egy rég kedvencemet, a Dior Spring Ball színt választottam, bár ez valamivel világosabb, de színtónusban ez áll alegközelebb.


élethű színek
Természetes fénynél nem készítettem képet, így csak vakuval készült képet tudtam hozni.

Kerestem olyan blogbejegyzést ahol természetes fénynél, élethűen látható a szín, így akadtam egy remek blogra, itt megnézhetik természetes fényben készült képeken.

Beszerezhető a Naillandnél.

Használsz hasonló színeket?

7 megjegyzés:

  1. Szép szín, jól áll neki a nyomda is :)

    VálaszTörlés
  2. Őt még nem vettem meg, de tényleg elég nyári szín szóval lehet szükségem van rá :)

    VálaszTörlés
  3. Szép nőies szín, nem is nézegetem sokáig, mert hátha megtetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mani! A Paris nálam is kedvenc, kár, hogy ősszel jött ki, így a fiókban várja a tavaszt. Mostanában sötét és csillámos lakkokat használok. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem a barackszínt, ennek ellenér a Paris-t én vérszegénynek tituláltam ugyanúgy, mint a lila oldalon a Moscow-t, így csak ajándékba vettem meg a Paris-t, az ajándékozott pedig odáig meg vissza volt tőle :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Szép ez a lakk, bár nem tudom, hogy magamon mennyire tetszene...a korallos árnyalatokat egyébként nyáron nagyon szeretem. Szép lett a nyomdázás is, szuper ezzel a holo színnel!

    VálaszTörlés