2014. november 3., hétfő

Glitteres körömlakkok nyomdázva

Sziasztok!
    A mai bejegyzésben pár próbálkozásomról számolok be.
Nagyon tetszenek a glitteres körömlakkra nyomdázott minták, manikűrök, így most ebben "utazom"
    A felhasznált körömlakkokat nagyon-nagyon rég vettem, Color Club körömlakkok.Sok hozzáfűzni valóm nincsen, még csak szárnypróbálgatások, megtalálni a megfelelő mintákat ami alatt érvényesül az alaplakk, kiválasztani a nyomdázáshoz használt színt, no meg első lépésként a megfelelő glitteres körömlakkot is ki kell választani.
Utólag a képeket szerkesztve rájöttem a nagyobb glittereket tartalmazó körömlakkok jobbak alapnak.
Az első ilyen körömlakkozásomról itt volt bejegyzés, szerintem az sokkal jobban sikerült.
Mindig 2 réteg glitteres körömlakkot használok, erre egy réteg fedőlakk, majd amikor megszáradt jöhet a nyomdázás.
Elsőnek a kék glitteres:

A rózsaszín glitteres változat:

A 3. változat aranyalapra került, most feketével. Élőben ez volt a legjobb, szerintem.



Mai kérdésem, nyomdáztál már glitteres körömlakkra?


12 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam, de nagyon tetszik. Egy ideje már tervbe van véve, csak a listám nagyon hosszú azokról a manikűrökről, amiket szeretnék megvalósítani... :D

    VálaszTörlés
  2. @zizitim: nekem a kívánságlistám ilyen, soha nem lesz vége...:D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tervben van:) Nagyon szépeket alkottál!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosak O.O Mindenképpen kipróbálom az új lemezeimmel :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek, nekem is tetszenek a glitteres alapra nyomdázott manikűrök :)

    VálaszTörlés
  6. Erzsi: ne is mondd! A kívánságlista nálam is hasonlóan néz ki... :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik ez a fajta nail art! :)

    VálaszTörlés
  8. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    VálaszTörlés
  9. Egytől egyig remek lett! ;)

    VálaszTörlés
  10. Teljesen elvarázsoltak:) még a végén valami hasonlót csinálok holnapra...

    VálaszTörlés
  11. Fogalmam sincs, miért nem próbáltam még ki ezt a glitterre nyomdázást, mert állatira mutatós! A harmadik a legszebb!

    VálaszTörlés