2014. november 3., hétfő

Glitteres körömlakkok nyomdázva

Sziasztok!
    A mai bejegyzésben pár próbálkozásomról számolok be.
Nagyon tetszenek a glitteres körömlakkra nyomdázott minták, manikűrök, így most ebben "utazom"
    A felhasznált körömlakkokat nagyon-nagyon rég vettem, Color Club körömlakkok.Sok hozzáfűzni valóm nincsen, még csak szárnypróbálgatások, megtalálni a megfelelő mintákat ami alatt érvényesül az alaplakk, kiválasztani a nyomdázáshoz használt színt, no meg első lépésként a megfelelő glitteres körömlakkot is ki kell választani.
Utólag a képeket szerkesztve rájöttem a nagyobb glittereket tartalmazó körömlakkok jobbak alapnak.
Az első ilyen körömlakkozásomról itt volt bejegyzés, szerintem az sokkal jobban sikerült.
Mindig 2 réteg glitteres körömlakkot használok, erre egy réteg fedőlakk, majd amikor megszáradt jöhet a nyomdázás.
Elsőnek a kék glitteres:

A rózsaszín glitteres változat:

A 3. változat aranyalapra került, most feketével. Élőben ez volt a legjobb, szerintem.



Mai kérdésem, nyomdáztál már glitteres körömlakkra?


11 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam, de nagyon tetszik. Egy ideje már tervbe van véve, csak a listám nagyon hosszú azokról a manikűrökről, amiket szeretnék megvalósítani... :D

    VálaszTörlés
  2. @zizitim: nekem a kívánságlistám ilyen, soha nem lesz vége...:D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tervben van:) Nagyon szépeket alkottál!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosak O.O Mindenképpen kipróbálom az új lemezeimmel :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek, nekem is tetszenek a glitteres alapra nyomdázott manikűrök :)

    VálaszTörlés
  6. Erzsi: ne is mondd! A kívánságlista nálam is hasonlóan néz ki... :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik ez a fajta nail art! :)

    VálaszTörlés
  8. Egytől egyig remek lett! ;)

    VálaszTörlés
  9. Teljesen elvarázsoltak:) még a végén valami hasonlót csinálok holnapra...

    VálaszTörlés
  10. Fogalmam sincs, miért nem próbáltam még ki ezt a glitterre nyomdázást, mert állatira mutatós! A harmadik a legszebb!

    VálaszTörlés