2014. június 8., vasárnap

OPI - Let's Do Anything We Want!

Sziasztok!
     Rég nem vásároltam OPI körömlakkot, a múlthéten beugrottam a hazai forgalmazó  Hungária körúton lévő  mesés üzletébe...
Plusz, pár képet hoztam az őszi és karácsonyi kollekciók színmintáival.
       Az OPI - Let's Do Anithing We Want! glitteres fedőlakk a 2. Muppets, a Muppets Most Wanted  8 darabos, 2014-es tavaszi kollekcióban jelent meg. Szerintem az első, 2011 őszén kiadott Muppets kollekcióban sokkal szebb színek voltak, itt írtam anno azokról amit megvettem az első kollekcióból.
Nagyon tetszik a változatos méretű, formájú glitterekből álló "koktél". A rózsaszín csillogó és a matt  fehér glitterek nagyon sok színre használhatóak. Két rétegben teljesen befedi a körmöket, nekem önmagában is tetszik.


Több színen kipróbáltam:

Ezt a fedőlakkot abban az esetben ajánlom, ha nincs hasonló fedőlakkod, bármilyen színen jól mutat, hamar szárad, szép fényes.

Készítettem pár képet mobiltelefonnal (nem a legjobbak) az OPI 2014-es őszi Nordic illetve a karácsonyi Gwen Stefani  Holiday 2014 kollekció színmintáiról.
 A képek nagyméretűek.

 Nordic kollekció:


 A Nordic kollekcióban van pár szín amit szívesen látnék a dobozkámba, a világos barna és a fedőlakk amire azt mondom, hogy biztosan kell.


Gwen Stefani Holiday 2014 kollekció:



 A GS kollekció 14 színből és 4 fedőlakkból áll. Mondhatnám, hogy semmi extra, szokásos téli színek, de csajok, ezek annyira szépek, fényesek  élőben, hogy az leírhatatlan, gondolom van valami turpisság, új alapanyag  az összetételben. Azt már nem is említem, hogy mekkora  a kísértés mikor az új  körömlakkos  üvegek farkasszemet néznek velem. Csak a színmintákat látva, nézve könnyebb kritizálni, van hasonlóm gondolattal kizárni egy-egy színt, de  mindezek ellenére ebben a kollekcióban is van 2-3 darab ami bejön a felfestett színmintákat elnézve.

Ui.: Az OPI Coca-Cola kollekció már kapható a Rolyal Nails azaz OPI Hungary üzletében, 2500 Ft/db. áron.

12 megjegyzés:

  1. Cuki ez a lakk, illetve a Nordic kollekció eléggé tetszik, bár mindig fura nyáron nézegetni az őszi-téli kollekciókat :D

    VálaszTörlés
  2. That polish looks good espeically over the blue!

    Hmmm I'm liking the look of some of the polishes from each collection! No sure about the Gwen Nail Effects though! :-)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos sok van, ami tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. ezeket most nyugodt szívvel fogom kihagyni, és több pénzem marad picture polishra :)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszépek :) Választani sem tudnék közülük :)

    VálaszTörlés
  6. jajj mennyi szépség :D a Let's Do Anithing We Want! is nagyon tetszik, különleges:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon különleges ez a lakk, rózsaszín és sötét kék színen tetszik a legjobban!! 2014 új kollekció tetszik.

    VálaszTörlés
  8. A Nordic kollekció megfogott *-* Egyszerűen mesés színek vannak ott *-* ♥

    VálaszTörlés
  9. Hűűűű, ide nekem a skandináv szett felét. :D

    VálaszTörlés
  10. Great post dear...lovely pics..:-)
    xx

    VálaszTörlés
  11. Hát, élőben biztosan másképp mutatnak, de a fotókon keresztül annyira nem hoztak lázba.

    VálaszTörlés