2012. december 26., szerda

China Glaz csillámos körömlakkok összehasonlítása



                   A bejegyzés megírására az ösztönzött, hogy az utólag rendelt 2 CG lakkból az Angel Wings-ben csalódtam. Borzalmas mustár sárga alapszíne van, nem az amit vártam.


Viszont az augusztusban rendelt, az On Safari kollekcióban megjelent csillámos lakkok mesések, és a Glistetning Snow is szép darab.
Természetesen a Angel Wings is szépen csillog megfelelő fényben, de az alapszíne nem tetszik és mindkét Holiday Joy kollekcióból való csillámos lakk kicsit mattabb az előzőeknél.


Próbáltam fekete alaplakkra

157, 158, 141, 142
napsütésben
      
    A kedvencem az I"M NOT LION (2. képen a 3., látszik, használtam is rendesen).
Ez a kis melléfogás viszont nem szegte kedvem a további Chaina Glaze körömlakkok vásárlásától, kíváncsian várom, hogy januában lesz-e a Sale Nail webáruházban valamilyen akció mert kinéztem pár régebbi CG  és Zoya körömlakkot, amit sokkal szívesebben rendelnék meg mondjuk 20% kedvezménnyel és nyugodtabban várnék rájuk 18-20 napot míg ideérnek.
Az Angel Wings januári nyereménytárgy lesz....

Holnap egy kis karácsonyi összefoglalóval jelentkezem.


10 megjegyzés:

  1. Nekem az Angel wings és a glistening snow tetszik a legjobban :) de a másik kettő is szép... :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az Angel Wings egyáltalán nem mustársárga, nekem tetszik. Én nem vettem meg se azt, se a Glistening Snow-t, mert már nekem megvolt a Golden Enchantement és a Fairy Dust ami gyakorlatilag ugyanaz. De végre eljutottam odáig, hogy megrendeltem egy pár darabot az eBay-ről, eddig a holiday kollekcióból csak a Glitter All The Way van meg.

    VálaszTörlés
  3. nekem pont hogy az angel wings tetszik a legjobban! gyönyörű *sóhaj* :)

    VálaszTörlés

  4. Ezért jó, hogy sok változat létezik, bőséges a kínálat, mindenkinek válogathat tetszése szerint :D
    Amit kinéztem az a Champagne Kisses, az On Safari-ből a sötét lila, még megnézem a tavalyi karácsonyi kollekciót valamint az Electropop kollekcióban nagyon szépek a krémes pasztellszínek. Várok januárig, minden webshopban tombol a leárazás, nem veszem meg teljes áron :D

    VálaszTörlés
  5. Mind mesés, a kedvenc nekem is az I'M NOT LION éa az Angel Wings. :))

    VálaszTörlés
  6. az i'm not lion a legszebb szerintem, bár mind nagyon szép. főleg ebben az ünnepi időszakban :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszik az Angel's Wing, szerintem jó színe van :)

    VálaszTörlés
  8. Fura, de nekem is tetszik, pedig tényleg nem vagyok oda az ilyen színekért :]
    De azért a kedvencem a glistening snow :]

    VálaszTörlés
  9. A bejegyzés megírására az ösztönzött, hogy az utólag rendelt 2 CG lakkból az Angel Wings-ben csalódtam. Borzalmas mustár sárga alapszíne van, nem az amit vártam. lawn salwar kameez , ladies lawn suits , pakistani lawn collection , pakistani suits online , embroidered lawn suits , pakistani suits , lown dress , pakistani printed suits , pakistani lawn suits with chiffon dupatta , lawn clothes

    VálaszTörlés