2012. február 19., vasárnap

ILLAMASQUA Pure Pigment: Static, Ore

Sziasztok!

Kezdeném azzal, hogy nagyon szeretem a pigmenteket, de nagyon ritkán használom.Mindenesetre megnyugtató érzés, hogy van pár darab :D
Ez az első Illamasqua rendelésem, míg nem néztem meg a honlapjukat esküdni mertem volna, hogy spanyol cég, a neve alapján, de nem, ez egy angol márka. A szállítási díj 7 Font, nem vészes és találtam a neten kedvezményes kupont amivel -15% lejött a végösszegből.
A csomagolás vérprofi volt, még egy atomtámadást is túlélt volna, apró illatminta, reklám képeslapok voltak mellékelve ,ösztönzőleg egy újabb vásárlásra, de akkor is kedvelem az ilyeneket.
2 pigmentet rendeltem, az egyik a Static, a másik az Ore elnevezésű. Valamint egy Sealing Gel nevű szemfesték alapozót.
Az ár 1,3g/15, 5 Font (kb 5200 Ft).Második rendeléstől  -10% kedvezmény van.
A Static egy fehérnek látszó pinkes-lila irizáló szín, aminek az alapja színtelen.
Az Ore egy középbarna alapszín, tele arany csillámmal.
Minőségre a Mac-hez hasonlítanám, textúra, tartósság szempontjából.
Ami negatívum, nagyon nehéz kinyitni a dobozát, jól záródik, de nehéz levenni a tetejét.

Több képet készítettem, alappal, alap nélkül, természetes fénynél, villany fénynél, minden fényviszonyban.


Napsütésben, alapozóval
Natúr és villanyfénynél

Egy szín összehasonlítás :
Natúr, villanyfénynél
 Még biztosan fogok rendelni tőlük, nagyon extrém színekkel is találkozhattok a márka oldalán érdemes megnézni, ILLAMASQUA


Szeretitek a pigmenteket ? Pigmentek közül milyen szín a kedvenced ?



15 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon szép:O Jó választás:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem az Illamasqua termékeit. Nekem ugyanez a pigmentem van meg és egy krém pigment. :) Profi a minőség és a design is. Szeretni fogod. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lehetnek ezek a termékek ;-)

    VálaszTörlés
  4. Még nincs pigmentem, de nagyon szívesen kipróbálnám már milyen velük dolgozni. Szépek a színek, de a MAC lila pigmentek még mindig a szerelmeim. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek, bár én ennyit nem adnék érte :$

    VálaszTörlés
  6. Micsoda gyönyörűségek :O Ó, én pigmentmániában szenvedek, bár mindig vissza kell fognom magam :D így is van pár db hál istennek :) ezekből jöhet minden szín, de tényleg, bármilyen! :D

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek ahogy csillognak! Én is nagyon szeretem a pigmenteket, főleg tavasszal és nyáron, valahogy télen annyira nincs kedvem csillogni, inkább beszürkülök, de hamarosan újra itt van a pigmentek ideje!

    VálaszTörlés
  8. Static fantasztikusan csodaszééép!

    VálaszTörlés
  9. Szuperek, a fehér annyira különleges :)

    VálaszTörlés
  10. Az Ore nagyon szép,de a Static nem az én világom :) Nekem a Barry M varázsporaiból van pár db és szeretnék még belőlük,elégedett vagyok velük :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon gyönyörűek :) percekig bámultam a képeket annyira csillognak:D

    VálaszTörlés