2011. október 15., szombat

2. rész : 2011 Holiday


Sziasztok !

Mára csak egy pár képet tartogattam a tarsolyomba, az ünnepi sminkkollekciókról.
Még ha sok elérhetetlen is de nézegetni szeretem, gyönyörködni egy- egy darabban , valamint minden évben kíváncsian várom mit tudnak még kitalálni főleg színek és csomagolás terén, ami felülmúlhatja az előző évet is. Van hogy egyes márkáknál sikerül.

Szívszorító képek következnek:





A Benefit egyik csomagja...




Bobbi Brown








Chanel




Dior


















Lancome




Lancome






MAC






















YSL








Hát, igen van közöttük 1-2 darab amit szívesen látnék a táskámba ;)




6 megjegyzés:

  1. .a Mac kep elott, a szurke paletta 3 ecsettel milyen marka? nem tudom elolvasni :)

    VálaszTörlés
  2. Laura Mercier, vagy valami hasonló, nem tudom jól írtam-e a nevét ?!

    VálaszTörlés
  3. Jajj nagyon szeretném a Bobbi Brown rúzspalettát magaménak tudni, mert 1991-ben születtem. :D

    VálaszTörlés
  4. Én is a B. Brown rúzspalettát szemeltem ki , remélem a Joy -napokon már az üzletekben lesz , marha drága 20.700 Ft (az árát ma a Marie Claire-ben láttam ), én olyan 12-15 ezerre saccoltam az árát.
    Valamint egy MAC szájfény ami nagyon tetszik , az utolsó a sorban , ez talán 7 ezer ? Lolly blogján a képek alatt árakat is találtok erről a kollekcióról.

    VálaszTörlés
  5. Ahhh... gyonyoruek! Anna Sui-t imadom a csomagolasa miatt, annyira egyedi. A Diornak is tetszik az a masnis dobozkaja. Igy elsore csak a latvanyra tudok menni, amig ki nem probaltam.
    Autovasarlasnal is az az elso kerdesem, hogy milyen szinu:-D

    VálaszTörlés
  6. Húú nekem a Benefit cuccok meg a Mac cuccok is nagyon bejönnek :$. Lenne egy kérdésem, bár még kicsit korai, de fel akarok készülni :D. Szóval karácsony előtt elmegyünk majd Bécsbe a vásárra, és azt szeretném kérdezni, hátha te tudod, hogy mit lehet Ausztriában kapni sminkcuccot amit itthon nem és érdemes megnézni?

    VálaszTörlés